صرافی بایننس دو دفتر جدید در برزیل راه اندازی کرد

صرافی بایننس برزیل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 691 نفر

صرافی بایننس دو دفتر جدید در برزیل افتتاح کرد

صرافی ارز دیجیتال بایننس رسماً دو دفتر در برزیل افتتاح کرده است و به دنبال گسترش دامنه فعالیت خود در این کشور آمریکای جنوبی است، جایی که انبوهی از شرکت ها در ماه های اخیر خدمات تجارت ارزهای دیجیتال را اضافه کرده اند.

بایننس روز دوشنبه دو دفتر در مرکز مالی برزیل، سائوپائولو و دومین شهر بزرگ آن، ریودوژانیرو افتتاح کرد. بر اساس بیانیه  صرافی بایننس، مدیر عامل صرافی چانگ پنگ ژائو، از برنامه افتتاح دفاتر در ماه مارس خبر داد. این صرافی اکنون یک تیم مستقر در برزیل متشکل از بیش از ۱۵۰ نفر دارد.

ارز، بازارهای واقعی و بازارهای گسترده برزیل روز دوشنبه پس از انتشار اخباری مبنی بر برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، پس از رقابت تنگاتنگ روز یکشنبه بین رئیس جمهور فعلی ژایر بولسونارو و رئیس جمهور سابق چپگرا، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، افزایش یافت.

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، ماه‌هاست که به‌طور استراتژیک برزیل را مورد توجه قرار داده است. گزارش شده است که مدیران شرکت با مقامات دولتی ملاقات کرده‌اند و این صرافی در ماه مارس یادداشت تفاهم (MOU) را برای به دست آوردن کارگزاری اوراق بهادار تحت نظارت محلی Sim;paul Investimentos امضا کرد. بایننس گفت: بانک مرکزی برزیل در حال تجزیه و تحلیل این معامله است، اما جزئیات بیشتر در مورد وضعیت آن نامشخص است.

به طور جداگانه، این شرکت اخیرا وزیر دارایی سابق برزیل، هنریکه مایرلس را به هیئت مشاوران جهانی خود اضافه کرد.

برزیل همچنان منتظر مقررات گسترده ارزهای دیجیتال است زیرا لایحه ای که مدت ها در انتظارش بود در حال آماده سازی است. با این حال، موجی از اپلیکیشن‌های پرداخت پرمخاطب و بانک‌های دیجیتال در سال گذشته خدمات تجارت ارزهای دیجیتال از جمله نوبانک،Mercado Libre  و BTG Pactual را اضافه کرده‌اند. این کشور در آخرین شاخص پذیرش ارزهای دیجیتال جهانی چین آلیسیس در رتبه هفتم قرار گرفت.

به دست آوردن یک نهاد تحت نظارت محلی مانند Sim;paul یک حرکت استراتژیک برای صرافی بایننس برای توسعه پیشنهادات خود در برزیل است. این شرکت در آنجا با برخی قوانین نظارتی مواجه شده است و مجبور شد معاملات آتی در سایت برزیلی خود را در آگوست ۲۰۲۱ به حالت تعلیق درآورد، زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار این کشور (CVM) در ژوئیه ۲۰۲۰ اعلام کرد که برای فعالیت در بازار اوراق بهادار برزیل ثبت نشده است.

صرافی بایننس تاکید کرد که “در انطباق کامل با چشم انداز نظارتی برزیل” عمل می کند و از مقررات حمایت می کند.

بایننس دفاتر خود را در سرتاسر جهان در بازارهای محلی افتتاح کرده است، همچنین روز دوشنبه اعلام کرد که مکان خود در قزاقستان را با تلاش برای ایجاد یک قطب منطقه ای ارز دیجیتال گسترش خواهد داد. بایننس همچنین در ۲۹ سپتامبر یک دفتر جدید در نیوزیلند راه اندازی کرد و همچنین در رگولاتورهای کشورهایی از جمله فرانسه، ایتالیا و اسپانیا ثبت نام کرده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx