قیمت لایت کوین به کجا خواهد رفت؟

تحلیل قیمت لایت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

تحلیل شرایط و قیمت لایت کوین

سرمایه گذاران لایت کوین هنوز در مورد سرنوشت خود نامطمئن هستند، به خصوص پس از اینکه هفته خود را با عملکرد نزولی شروع کردند. این علیرغم اندکی بهبودی در هفته های گذشته بود، اما سرنوشت کوتاه مدت لایت کوین هنوز نامشخص است.

پولبک قیمت لایت کوین در هفته گذشته باعث تست مجدد خط حمایت صعودی آن شد. مورد دوم بخشی از کانال قیمت ارز دیجیتال در هشت هفته گذشته است. قبلاً چندین بار حمایت مشابه را در گذشته آزمایش کرده است، اما این بار نشانه هایی از ضعف را نشان می دهد.

لایت کوین موفق شد در اوج سقوط خود در ۱۹ آگوست به زیر خط حمایت فشار بیاورد. از آن زمان تاکنون توانسته است در امتداد همان خط معامله شود، اما قیمت به طور قابل توجهی قدرت و توانایی خود را برای ماندن در بالای خط از دست داده است.

این حمایت ضعیف نشانه چیست؟

در زمان انتشار مقاله قیمت لایت کوین ۵۵ دلار است و سرمایه گذاران از حرکت بعدی مطمئن نیستند. به عنوان مثال، آدرس‌هایی که بیش از یک میلیون توکن دارند، در ۲۴ ساعت گذشته موجودی ثابتی داشته‌اند. این تأیید می کند که آنها منتظرند ببینند بازار به کجا متمایل خواهد شد.

در همین حال، آدرس هایی که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ لایت کوین دارند در دو روز گذشته مقداری خروجی را ثبت کردند. این دسته از آدرس‌ها به سرعت در کف قیمتی اخیر شروع به انباشت اتریوم کردند. اگرچه قیمت لایت کوین نتوانسته است خود را از سطح حمایت  بکند، اما از ۲۱ آگوست افزایش قابل توجهی در حجم داده های آن چین آن مشاهده شده است.

این ممکن است نشانه ای باشد که سرمایه گذاران کوچک به شدت در خط حمایت لایت کوین انباشت کرده اند. با این حال، معامله‌گران کوچک کمترین تأثیر را بر بازار دارند و این امر محدود بودن صعود را توضیح می‌دهد. همچنین نقدینگی خروجی را برای سفته بازهای کوتاه مدت فراهم می کنند.

خط حمایت ممکن است به عنوان یک نقطه ورود برای آدرس های جدید عمل کرده باشد. این نشان می دهد که چرا تعداد آدرس های فعال و آدرس های جدید در دو روز گذشته افزایش یافته است. عدم فعالیت نسبی برخی از نهنگ های برتر و دست و پا زدن لایت کوین در منطقه حمایتی نشان از احتیاط سرمایه گذاران و نهنگ ها است. در این مرحله، بازار همچنان می تواند به هر طرف حرکت کند. گاوها ممکن است بازگردند یا خرس ها ممکن است به سرکوب روند قیمت لایت کوین ادامه دهند. بنابراین، ایده خوبی است که صبر کنید تا مه پاک شود و روند بیت کوین به عنوان رهیر بازار مشخص شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx