چارت لونا کلاسیک | تحلیل لونا کلاسیک

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 11دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 842 نفر

چارت لونا کلاسیک


تحلیل قیمت لونا کلاسیک

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در زمان انتشار به ۰.۰۰۰۱۶۹۸ دلار افزایش یافت زیرا بازار ارزهای دیجیتال اخیرا بهبود نسبی یافته است. این قیمت در هفته گذشته ۹ درصد کاهش و در ۳۰ روز گذشته ۶.۵ درصد کاهش داشته است. تغییرات اخیر قیمت، لونا کلاسیک را قادر ساخت تا ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری خود را قبل از سقوط دوباره به زیر قیمت، پس بگیرد. شاخص‌های لونا کلاسیک نشان می‌دهد که می‌تواند از ضررهای اخیر خود بهبود یابد، زیرا بیشتر شاخص‌ها از افزایش احتمالی خبر می‌دهند. لونا کلاسیک در مرکز فروپاشی اکوسیستم Terra در ماه مه ۲۰۲۲ قرار داشت. این سکه همچنین به شدت تحت تأثیر سقوط صرافی رمزارز FTX در نوامبر سال گذشته قرار گرفت. از آن زمان ارزش بازار آن به شدت کاهش یافته است.

تراکنش‌های روی بلاک چین Terra 2.0 از طریق مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) تأیید می‌شوند. ارز دیجیتال پیشرو، اتریوم (ETH) نیز از یک مکانیسم اثبات کار به یک مکانیسم اثبات سهام تبدیل شده است. این فقط رقابت بین بلاک چین های PoS را سخت تر کرده است. این شبکه دارای ۱۳۰ اعتبارسنج است که در یک نقطه زمانی معین کار می کنند. به عنوان یک پلتفرم اثبات سهام و همچنین به عنوان یک توکن بسیار سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شود.

چرا این پیش بینی ها اهمیت دارند؟

یک استیبل کوین برای محافظت از دارندگان سکه در برابر نوسانات سایر ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است. این ارز یا به یک ارز فیات مانند دلار آمریکا یا به یک ارز رمزپایه حمایت کننده متصل است. Terra USD (UST) به Luna Classic (LUNC- سپس فقط LUNA) متصل شده است. مشکل از اینجا شروع شد. یک ارز دیجیتال به هیچ وجه معادل ذخایر طلا نیست. از آنجایی که قیمت‌های لونا بی‌ثبات شد، بر قیمت‌ UST نیز تأثیر منفی گذاشت و کل سیستم استیبل کوین در می ۲۰۲۲ سقوط کرد. در چند سال اول، لونا عملکرد خوبی داشت و حتی در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تا پایان سال ۲۰۲۱ قرار داشت.

اما سیستم لونا در می ۲۰۲۲ سقوط کرد و منجر به یک انشعاب شد. اساساً نسخه جدیدی از لونا را راه اندازی کرد. طرح احیای اکوسیستم Terra 2 اجرا شد که بر اساس آن هر دو نسخه توکن لونا می توانند وجود داشته باشند. بدون شک، آینده این ارز دیجیتال در تعیین اینکه آیا یک رمزارز شکست خورده می‌تواند بازگردد و رشد کند، بسیار مهم است. خوب، عملکرد آن پس از سقوط ماه می ۲۰۲۲، تا کنون، کمتر از حدانتظار بوده است. اما اگر لونا کلاسیک در آینده به خوبی معامله شود، نه تنها برای این ارز دیجیتال خاص، بلکه برای بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال مفید است.

استیبل کوین

قیمت و حجم لونا کلاسیک

از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۹، قیمت لونا کلاسیک تا آوریل ۲۰۲۱ در حدود ۰.۲ دلار و ۱.۳ دلار شناور بود. هنگامی که بازار کریپتو در اواسط سال ۲۰۲۱ رونق گرفت، قیمت آن افزایش یافت و تا پایان سال به ۱۰۰ دلار رسید. اوایل سال ۲۰۲۲، بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار به نوسان ادامه داد و در ۵ آوریل ۲۰۲۲ به بالاترین قیمت تاریخ خود (ATH) 119.18 دلار رسید. ماه بعد، قیمت آن شروع به کاهش کرد و سیستم ترا در اواسط ماه می سقوط کرد. بلومبرگ در می ۲۰۲۲ گزارش داد که پس از فروپاشی لونا، بازار در عرض یک هفته تقریباً ۴۵ میلیارد دلار از دست داد. آزمایشگاه ترافرم و یکی از بنیانگذاران آن یعنی دو کوان توسط سرویس مالیاتی ملی کره ۷۸.۴ میلیون دلار به عنوان مالیات شرکتی و درآمد جریمه شدند.

نمودار روزانه قیمت لونا کلاسیک

نمودار روزانه قیمت لونا کلاسیک

در ۲۵ مه ۲۰۲۲، بلومبرگ گزارش داد که این شبکه نسخه جدیدی از ارز دیجیتال لونا را راه اندازی کرد. رمزارز قدیمی‌تر اکنون لونا کلاسیک  (LUNC) و جدیدتر لونا ۲(LUNA) نامیده می‌شود. اگرچه لونا کلاسیک، ارز دیجیتال قدیمی، به طور کامل جایگزین نشده است، بسیاری از کاربران به سمت لونا حرکت می کنند. در اینجا لازم به ذکر است که لونا کلاسیک تاکنون اصلاً عملکرد خوبی نداشته است. ارزش بازار لونا کلاسیک به طور مشابه نشان دهنده احساسات بازار در مورد ارزهای دیجیتال است. در طول ۲۰۱۹-۲۰۲۰، حتی به ۵۰۰ میلیون دلار هم نرسید، اما در سال ۲۰۲۱ شروع به افزایش کرد. اکنون در اوایل فوریه از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است. و در پایان سال ۲۰۲۲، بیش از ۳۶ میلیارد دلار بود. قیمت لونا کلاسیک در سال بعد نیز به سمت بالا حرکت کرد و در آوریل ۲۰۲۲، از ۴۱ میلیارد دلار گذشت. اما پس از سقوط ماه می ۲۰۲۲، بین ۳۰۰ میلیون تا ۱.۵ میلیارد دلار در نوسان بود.

کره جنوبی اکنون به دنبال لغو گذرنامه دو کوان است که پس از آن ممکن است مجبور شود به کره جنوبی بازگردد. بلومبرگ گزارش داد که درخواستی برای لغو سند سفر به وزارت خارجه این کشور ارسال شده است. حکم بازداشت وی و سایر اعضا قبلا صادر شده است. اخیراً فایننشال تایمز گزارش داد که دادستان های کره جنوبی از اینترپل خواسته اند تا اخطاریه قرمز علیه دو کوان صادر کند. با این حال، دو کوان در توییتی اعلام کرد که از هیچ سازمان دولتی علاقه‌مندی فراری نیست و افزود که این شرکت در همکاری کامل است و چیزی برای پنهان کردن ندارد. بحران کریپتو که پس از سقوط کوین‌های دوقلو، Terra USD و لونا کلاسیک رخ داد، بر کل بازار کریپتو تأثیر منفی گذاشته است. لونا کلاسیک، در چنین شرایطی، به ویژه آسیب پذیر است.

پیش‌بینی‌های لونا کلاسیک برای سال ۲۰۲۵

قبل از اینکه بیشتر بخوانید، باید بدانید که پیش‌بینی‌های پلتفرم‌های مختلف ارزهای دیجیتال و تحلیل‌گران به‌طور گسترده‌ای متفاوت است، زیرا تحلیل‌گران مختلف برای رسیدن به نتایج خود به مجموعه‌های متفاوتی از معیارها متکی هستند. در بسیاری از موارد، این پیش‌بینی‌ها می‌توانند به شدت اشتباه پیش بروند. علاوه بر این، هیچ کس نمی تواند رویدادهایی مانند ممنوعیت کریپتو  در چین یا بحران روسیه و اوکراین را پیش بینی کند. اکنون اجازه دهید نگاهی به آنچه تحلیلگران مختلف در مورد آینده قیمت لونا کلاسیک در سال ۲۰۲۵ می گویند بیندازیم.

Telegaon پیش بینی می کند که حداقل و حداکثر قیمت لونا کلاسیک در سال ۲۰۲۵ به ترتیب ۰.۰۰۸۹ و ۰.۰۲۸ دلار خواهد بود. سایر کارشناسان پس از تحلیل عملکرد قبلی لونا کلاسیک میانگین قیمت آن در سال مذکور را ۰.۰۱۵ دلار پیش بینی می کنند. با این حال، Coinpedia نسبت به آینده لونا کلاسیک چندان خوشبین نیست. پیش‌بینی می‌کند که لونا کلاسیک در سال ۲۰۲۵ تا ۰.۰۰۲۸۴۶ دلار و ۰.۰۰۱۰۹۴ دلار معامله شود. میانگین قیمت آن در سال مذکور ۰.۰۰۱۷۷۶ دلار خواهد بود.

تحلیل قیمت لونا کلاسیک

پیش‌بینی‌های لونا کلا‌سیک برای سال ۲۰۳۰

Telegaon نسبت به آینده لونا کلاسیک در سال ۲۰۳۰ نیز خوش بین است. پیش‌بینی کرد که لونا کلاسیک در سال ۲۰۳۰ تا ۵.۲۳ دلار و کمتر از ۱.۹۳ دلار معامله شود و میانگین قیمت آن در ۳.۱۱ دلار باقی بماند. از سوی دیگر، بیت کوین ویزم پیش بینی کرد که قیمت لونا کلاسیک در سال ۲۰۳۰ بین ۰.۰۰۲۶۰۳ و ۰.۰۰۲۸۳۴ دلار در نوسان خواهد بود. میانگین قیمت آن در سال مذکور طبق پیش بینی ۰.۰۰۲۷۱۹ دلار خواهد بود.

نمودار LUNCUSDT توسط TradingView

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx