گزارش وضعیت بازار رمزارز ها

بازار رمزارز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

بررسی و تحلیل بازار رمزارز

بیت کوین در معاملات صبح روز پنجشنبه در آسیا افزایش یافت و بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان بالای حمایت ۱۹۰۰۰ دلار آمریکا بود. اتریوم، دومین لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، نیز افزایش یافت و کاردانو سقوط ازاد کرد.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۶ درصد افزایش یافت و تا ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ به ۱۹۱۵۶ دلار آمریکا معامله شد. بر اساس داده های کوین مارکت کپ، اتریوم ۱.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۲۹۴ دلار آمریکا رسید.
ترون با ۰.۲ درصد افزایش به ۰.۰۶ دلار، سولانا با ۱.۳ درصد افزایش به ۳۱.۱۶ دلار و ریپل با ۰.۶ درصد افزایش به ۰.۴۸ دلار رسید. کاردانو با افت ۲.۵ درصدی با افت ۰.۳۸ دلاری، بیشترین ضرر را تجربه کرد.
بایننس کوین تغییر چندانی نداشت و با ۰.۲% کاهش به ۲۷۰.۹۶ دلار آمریکا معامله شد. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که زنجیره هوشمند BNB (BSC) حدود ساعت ۵ بعد از ظهر با موفقیت یک هاردفورک را پشت سر گذاشت. . این شبکه برای رفع یک ضعف نرم‌افزاری که منجر به هک ۱۰۰ میلیون دلاری در ۶ اکتبر شد، فورک شد. بلاک‌چینی که توکن BNB را میزبانی می‌کند، توسط Binance Global Inc.، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، اداره می‌شود.

سهام امریکا

سهام ایالات متحده روز چهارشنبه را با کاهش به پایان رساند. میانگین صنعتی داوجونز و شاخص نزدک هر دو ۰.۱ درصد از دست دادند در حالی که شاخص S&P 500 نیز ۰.۳ درصد سقوط کرد. این یک شکست شش روزه برای S&P و نزدک است.
این زیان ها در بحبوحه انتشار صورتجلسه کمیته بازار های باز فدرال (FOMC) در ماه سپتامبر رخ می دهد که در آن مقامات از سطح ثابت تورم ابراز تعجب کردند و انتظار داشتند تا زمانی که تورم شروع به کاهش کند، نرخ بهره بالا باقی بماند. فدرال رزرو در آن جلسه نرخ بهره را ۷۵ واحد افزایش داد تا آن را به ۳ درصد برساند.
سرمایه گذاران اکنون منتظر انتشار شاخص قیمت مصرف کننده در روز پنجشنبه هستند که سطوح تورم را در ماه سپتامبر نشان می دهد. جدیدترین داده های CPI نشان می دهد که تورم ۸.۳ درصد برای ۱۲ ماه منتهی به اوت بوده است. فدرال رزرو قصد دارد تورم را به نرخ هدف ۲ درصد برساند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx