احتمال مسدود شدن صرافی crypto.com بدلیل برداشت های انبوه

صرافی crypto.com
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

احتمال مسدود شدن صرافی crypto.com بدلیل برداشت های انبوه

صرافی Crypto.com در حال حاضر پس از اینکه بسیاری از «اینفلوئنسرها» گفتند مردم باید عقب نشینی کنند، با برداشت‌های گسترده مواجه شده است. دلیل تمام این اتفاقات به گفته خود تیم صرافی یک انتقال تصادفی ۳۲۰ هزار اتریومی از این صرافی به صرافی Gate.io در ۲۱ اکتبر بوده است.

صرافی Crypto.com ادعا می کند که آنها به طور تصادفی آن را به جای یک کیف پول سرد به یک آدرس شرکتی که در لیست سفید قرار داده شده ارسال کرده اند. چانگ پنگ ژائو در روز یک شنبه اظهار داشت:

اگر یک صرافی مجبور باشد مقادیر زیادی رمزارز را قبل یا بعد از نشان دادن آدرس کیف پول خود جابجا کند، این نشانه آشکاری از مشکلات در آن است. مواظب باشید.

با این حال صرافی Gate.io می گوید که این ۳۲۰۰۰۰ اتریوم بخشی از حسابرسی نبوده است. حسابرسی در ۱۹ اکتبر، دو روز قبل از انتقال، توسط آرمانینو انجام شد که آنها آن را “یک شرکت حسابرسی مشهور آمریکایی” توصیف می کنند.

به نسبت Gate.io صرافی crypto.com  بسیار جدیدتر است و بخشی از موج عرضه های اولیه سال ۲۰۱۷  است. این صرافی به همان شیوه بایننس تامین مالی شد و رشد کرد. هر دوی این دو پروژه از معدود و کمیاب‌ترین پروژه‌هایی هستند که از طریق سرمایه‌گذاری انبوه از ICOها به یک تجارت واقعی دست یافته اند.

صرافی crypto.com  تا کنون هیچ بررسی کاملی را انجام نداده است، با گمانه زنی ها مبنی بر ارسال ۱ میلیارد دلار به FTX در یک دوره طولانی و مشخص شد که آن ها تنها ۱۰ میلیون دلار در صرافی FTX داشته اند.

ما کمترین میزان مواجهه با FTX (زیر ۱۰ میلیون) را داریم و فقط از آن به عنوان محل معاملاتی برای محافظت از معاملات مشتریان استفاده می کنیم. کریس مارشالک، مدیر عامل  صرافی crypto.com، می‌گوید: «ما هرگز سرمایه‌ای را برای بازدهی با FTX یا هر شخص ثالثی به کار نبردیم.»

برای ساده‌سازی افرادی که نمی‌دانند پوشش ریسک در این سناریو چگونه کار می‌کند: ما USDC را واریز می‌کنیم، از آن برای خرید سکه‌های دیگر در صرافی استفاده می‌کنیم و به کیف پول خود برمی‌گردانیم.

او می‌گوید برخی از کوین‌های سم بنکمن، مانند سروم و ریدیوم، نقدینگی کمی داشتند به جز FTX، بنابراین از آن صرافی استفاده کردند. احتمالاً ارزش افزودن این نکته را دارد که صرافی کوین بیس دقیقاً به همین دلیل ۱۵ میلیون دلار در FTX  داشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx