مسترکارت با همکاری پالیگان پلتفرم موسیقی راه اندازی می‌کند

مسترکارت و پالیگان
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 364 نفر

همکاری مسترکارت با پالیگان برای راه‌اندازی پلنفرم موسیقی مبتنی بر وب ۳

مسترکارت، غول پرداخت جهانی پس از اعلام یک برنامه شتاب دهنده مبتنی بر پالیگان برای کمک به نوازندگان در ایجاد حرفه خود از طریق تکنولوژی وب ۳، دوباره به استفاده از فناوری بلاک چین متکی شده است. این شرکت برنامه “Mastercard Artist Accelerator” را از طریق یک پست وبلاگی در ۷ ژانویه اعلام کرد و بیان کرد که از بهار امسال، پنج نوازنده نوظهور از سراسر جهان را با مربیانی مرتبط خواهد کرد که به آنها کمک می کند تا برند خود را در فضای موسیقی وب ۳ راه اندازی کنند.

هنرمندان به رویدادهای ویژه، انتشارات موسیقی و موارد دیگر دسترسی انحصاری خواهند داشت. اولین برنامه درسی در نوع خود به هنرمندان آموزش می دهد که چگونه برند خود را از طریق تجربیات وب ۳ مانند مینت NFT ها، معرفی خود در دنیای مجازی و ایجاد یک جامعه پویا بسازند. همچنین مسترکارت یک مجموعه NFT به نام “Mastercard Music Pass” را برای کسانی که برای این برنامه انتخاب نشده اند راه اندازی می کند. هدف این است که از طریق همکاری با برندها، پکیج‌های آموزشی و منابع منحصر به فرد را در اختیار دارندگان قرار دهد تا به نوازندگان تازه‌وارد کمک کند تا از وب ۳ در صنعت موسیقی استفاده کنند.

رایان وات، مدیرعامل استودیوی پالیگان در اظهار نظری به عنوان بخشی از این اعلامیه، خاطرنشان کرد که وب ۳ این پتانسیل را دارد که به هنرمندان کمک کند تا پایگاه هواداران خود را افزایش دهد، امرار معاش کند و رسانه‌های جدیدی را برای نشان دادن خود و ارتباط با شرایط خاص خود معرفی کند. به نظر می رسد پالیگان آماده تبدیل شدن به مرکزی برای پروژه های وب ۳ مرتبط با موسیقی است. در ۶ دسامبر، کوین تلگراف گزارش داد که غول سرگرمی جهانی Warner Music Group با Polygon Studios و تجارت الکترونیک و سازنده پلتفرم تعاملی LGN.io برای ایجاد یک پلتفرم موسیقی وب ۳ به نام LGND Music همکاری می‌کنند.

این پلتفرم قرار است اواخر این ماه راه اندازی شود و به کاربران امکان پخش موسیقی و جمع آوری و معماملاتNFT های مزتبط با موسیقی را می دهد. مسترکارت به طور فعال مشارکت خود را در بخش بلاک چین و کریپتو افزایش داده است. در ژانویه ۲۰۲۲، مسترکارت به شریک تجاری کوین بیس تبدیل شد تا امکان استفاده از کارت های مسترکارت برای خرید NFT در بازار کوین بیس را فراهم کند.

در اواسط اکتبر ۲۰۲۲، مسترکارت  با Paxos همکاری کرد تا به بانک‌ها اجازه دهد معاملات ارزهای دیجیتال و خدمات مرتبط را به مشتریان خود ارائه دهند. در حالی که در همان ماه، مسترکارت یک ابزار محافظت از تقلب رمزنگاری را راه‌اندازی کرده است که به بانک‌ها امکان می‌دهد کلاهبرداری را در پلتفرم‌های مبادلات کریپتو در شبکه خود پیدا کرده و از آن جلوگیری کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx