در چه صورت سرمایه گذاران متیک میتوانند در بول ران بعدی سود کنند؟

پالیگان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 527 نفر

ایا متیک میتواند رشد های عظیمی را بار دیگر ثبت کند؟

Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران متیک اخیراً در مورد رشد اکوسیستم بازی در شبکه پالیگان توییت کرد. طبق توییتی که یکی از بنیانگذاران به اشتراک گذاشت،پالیگان بزرگترین بلاک چین در فضای بازی بود.جدای از این، پالیگان اخیراً ماشین مجازی کاملاً جدید خود را راه‌اندازی کرده است

یک لایه ۲ افزودنی به اتریوم که مشکلات مقیاس‌پذیری را از طریق پردازش انتقال انبوه در یک تراکنش واحد برطرف می‌کند.جالب اینجاست که CryptoDep، یک شرکت رمزنگاری محبوب توییتر، همچنین توییت کرد که پالیگان با ارزش بازار کمتر از ۵۰ میلیون دلار، رتبه چهارم را در بین پروژه‌های برتر کسب کرده است.علیرغم ماهیت مثبت این تحولات، هیچ یک از آنها در نمودار متیک منعکس نشد زیرا در هفت روز گذشته بیش از ۳ درصد افت را ثبت کرد. طبق گزارش کوین مارکت کپ، در زمان انتشار، متیک با ارزش بازار بیش از ۶.۹۸ میلیارد دلار با قیمت ۰.۷۹۹۷ دلار معامله شد.

برخی از معیارهای درون شبکه از توکن پشتیبانی می کند و نشان می دهد که روزهای خوبی در راه است. به عنوان مثال، پس از کاهش در هفته گذشته، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV)  افزایشی را ثبت کرد که در واقع یک علامت مثبت است.

علاوه بر این، تعداد آدرس‌های فعال روزانه در هفته گذشته افزایش یافته است که نشان می‌دهد تعداد کاربران بیشتری در شبکه وجود دارد.شرکت تحلیلی، داده‌های CryptoQuant همچنین نشان داد که ذخایر ارزی متیک همچنان به کاهش خود ادامه می‌دهد که نشان‌دهنده فشار فروش پایین‌ است و شانس افزایش را بیشتر می‌کند.با کمال تعجب، حجم معملات متیک نیز هفته گذشته افزایش یافت، اما در زمان نگارش این مقاله، کاهش یافت.

برخلاف پیشرفت‌هایی که در بالا ارائه شد، داده‌های سنتیمنت کاهش رشد شبکه MATIC را نشان داد.
نمودار روزانه متیک به سرمایه گذاران امیدوارانه بود زیرا چند شاخص بازار از افزایش قیمت در روزهای آینده حمایت می کردند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) (سبز) درست زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (قرمز) قرار داشت و شانس یک کراس اوور صعودی را به زودی افزایش می دهد.

خرید متیک

علاوه بر این، شاخص جریان پول (MFI) نیز صعودی جزئی را ثبت کرد که صعودی بود. با این وجود، جریان پول Chaikin (CMF) پایین آمد و به سمت یک موقعیت خنثی حرکت کرد.به طور مشابه، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در نقطه خنثی قرار داشت و مانع از افزایش قیمت متیک در کوتاه مدت شد

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx