تحلیل مونرو

قیمت مونرو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 530 نفر

تحلیل تکنیکال مونرو

قیمت‌ مونرو (XRM) همچنان در تلاش برای احیای حرکت صعودی خود در برابر تتر (USDT) در یک کانال در نوسان است. مونرو و سایر دارایی‌های رمزنگاری در هفته‌های اخیر جهشی را تجربه کردند که باعث شد ارزش بازار ارزهای دیجیتال برای ارزهای دیجیتال در سراسر صنعت خوب به نظر برسد و بسیاری از آنها سودهای دو رقمی ایجاد کردند. مونرو (XRM) برخی جهش های تسکین را نشان داد اما به سرعت در حرکت قیمت در محدوده رد شد.

تحلیل قیمت مونرو  در نمودار هفتگی

علی‌رغم اینکه در ماه‌های اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و قیمت به پایین‌ترین حد ینی۱۰۰ دلار با بیش از ۷۰ درصد کاهش از بالاترین قیمت ۵۱۷ دلاری رسیده است. این حرکت باورنکردنی قیمت به دلیل شرایط بازار اتفاق افتاد. بازار کریپتو برای بیش از شش ماه در بازار نزولی باقی مانده است، که منجر به این شد که بسیاری از دارایی‌های کریپتو پایین‌ترین سطح هفتگی خود را دوباره تست کنند.

پس از اینکه قیمت مونرو به بالاترین حد ۲۶۰ دلار رسید، قیمت آن کاهش یافت زیرا به پایین ترین سطح هفتگی ۱۰۰ دلار رسید، جایی که قیمت پس از شکل گیری حمایت قوی بود و این منطقه مانند منطقه تقاضا برای قیمت ها به نظر می رسید.قیمت مونرو از ۱۰۰ دلاری جهش کرد زیرا قیمت به بالاترین حد هفتگی ۱۵۰ دلار صعود کرد زیرا قیمت با مقاومت در برابر شکستن بالاتر روبرو شد زیرا قیمت در یک کانال ادامه داشت. مقدار مقاومت موجود در نسبت های فیبوناچی در ۳۸.۲٪ است که به عنوان مقاومت برای افزایش قیمت عمل می کند. برای اینکه مونرو  رشد داشته باشد، قیمت بالاتر باید بر مقاومت ۱۵۰ دلاری غلبه کند.

خرید مونرو

چارت هفتگی مونرو

مقاومت هفتگی برای قیمت  ۱۵۰ دلار.

حمایت هفتگی برای قیمت   ۱۰۰ دلار.

در بازه زمانی روزانه، قیمت مونرو کمتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه (EMA) باقی می‌ماند که برای روند صعودی قیمت در کوتاه‌مدت مناسب نیست. قیمت های ۱۵۰ و ۱۶۲ دلاری مربوط به ۵۰ و ۲۰۰ EMA هستند که به عنوان مقاومت برای مونرو عمل می کنند.برای اینکه این رمزارز روند صعودی خود را از سر بگیرد، باید به بالای ۱۶۲ دلار برسد و حجم خوبی در بالای آن بسته شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx