عملکرد ضعیف متاورس متا

متاورس متا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 454 نفر

عملکرد ضعیف متاورس متا

وال استریت ژورنال (WSJ) شنبه گزارش داد که اسناد داخلی شرکت پلتفرم متا نشان می دهد که پلتفرم متاورس این شرکت Horizon Worlds از نظر جذب و حفظ کاربران عملکرد ضعیفی دارد. هدف اولیه متا جمع آوری ۵۰۰۰۰۰ کاربر فعال ماهانه (MAU) در Horizon Worlds تا پایان سال ۲۰۲۲ بود، اما اخیراً این هدف را به ۲۸۰۰۰۰ کاهش داده است. وال استریت ژورنال می گوید که کاربر فعال ماهانه فعلی آن زیر ۲۰۰۰۰۰ باقی مانده است.

اسناد داخلی همچنین می‌گویند که بازدیدکنندگان Horizon Worlds پس از ماه اول به پلتفرم باز نمی‌گردند، زیرا بیش از ۹۰ درصد از تمام جهان‌های ساخته‌شده توسط سازندگان در مجموع کمتر از ۵۰ بازدیدکننده دارند. Horizon Worlds  شبکه ای از فضاهای مجازی است که به کاربران امکان ملاقات با دوستان، بازی و شرکت در رویدادها را می دهد که در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا، فرانسه و اسپانیا در دسترس است.

به گفته  وال استریت ژورنال، یکی از سخنگویان شرکت گفت که پروژه‌های متاورس متا یک کار چند ساله در حال پیشرفت است و بیانگر اعتقاد قوی به ایفای نقش متاورس در آینده است. متای مارک زاکربرگ که قبلاً فیس‌بوک بود، سال گذشته خود را تغییر نام داد تا روی پروژه متاورس خود که با Quest، هدست‌های واقعیت مجازی (VR) همراه است، تمرکز کند.

تیم کوک، مدیر اجرایی شرکت اپل، اخیراً در مصاحبه‌ای گفته است که محدودیت‌هایی برای فراجهان و واقعیت مجازی وجود دارد و او معتقد است واقعیت افزوده (AR) به بزرگترین فناوری آینده تبدیل خواهد شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx