مایکل سیلور: ورود ما به بیت کوین در سال 2020 کار درستی بود

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مایکل سیلر: چرا ورود به بیت کوین در آگوست 2020 حرکت مناسبی برای شرکت ما بود ؟ مایکل سیلر، یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی شرکت میکرواستراتژی در مصاحبه اخیر خود با دنیلا کمبون، سردبیر و مجری تحقیقات  Stansberry، به منتقدان خود در مرود سرمایه گذاری روی بیت کوین جواب داد. لازم به یادآوری است […]

بیت کوین میکرواستراتژی

مایکل سیلر: چرا ورود به بیت کوین در آگوست 2020 حرکت مناسبی برای شرکت ما بود ؟

مایکل سیلر، یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی شرکت میکرواستراتژی در مصاحبه اخیر خود با دنیلا کمبون، سردبیر و مجری تحقیقات  Stansberry، به منتقدان خود در مرود سرمایه گذاری روی بیت کوین جواب داد.

لازم به یادآوری است که در 11 آگوست 2020، میکرواستراتژی از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که 21454 بیت کوین را با قیمت 250 میلیون دلار خریداری کرده است تا از آن به سایر دارایی های شرکت خود اضافه کند.

مایکل سیلور (مؤسس، رئیس و مدیر عامل شرکت) در آن زمان گفت:

تصمیم ما برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین در این زمان تا حدی ناشی از تلاقی عوامل کلان مؤثر بر چشم‌انداز اقتصادی و تجاری است که به اعتقاد ما خطرات بلندمدتی را برای سیاست های شرکت ما ایجاد می‌کند.

از آن زمان به بعد میکرواستراتژی به خرید بیت کوین های بیبشتر ادامه داد و مدیر عامل آن به یکی از سرسخت ترین حامیان بیت کوین تبدیل شد. آخرین خرید BTC میکرواستراتژی، که سیلور در 29 ژوئن درباره آن توییت کرد، به این معنی است که این شرکت در حال حاضر حدود 129699 بیت کوین در اختیار دارد که هر بیت کوین با قیمت میانگین 30664 دلار خریداری شده است.

در طی مصاحبه ای با خانم کامبون که در روز جمعه (12 آگوست) در یوتیوب منتشر شد، سیلور گفت:

عموم منتقدان و تحلیلگران اقتصاد ارزهای دیجیتال را درک نمی کنند، بیت کوین را درک نمی کنند و از نوسانات متنفرند. و اینها کسانی هستند که به شما می گویند تمام پول خود را بردارید، آن را در یک حساب بانکی با سود 1% بگذارید، فقط آن را از دست ندهید.

چرا وارد بازی ارزهای دیجیتال شدیم؟

وقتی استراتژی سرمایه گذاری روی بیت کوین را پذیرفتیم; می‌دانستیم که اگر پول نقد خود را در یک حساب بانکی نگه داریم; سالانه 20 درصد از قدرت خرید خود را از دست می دهیم. عرضه پول 40 درصد افزایش یافت. خانه های تک خانواده در ایالات متحده 40 درصد افزایش قیمت داشته اند. اگر 500 میلیون دلار داشتید، امروز 40 درصد کمتر از دو سال پیش قدرت خرید دارید.

بنابراین ما باید کاری برای سهامداران خود در آن زمان انجام می‌دادیم. و این چیزی بود که خرید دارایی دیجیتال با کیفیت بالا بود. ما دو انتخاب داشتیم; می‌توانستیم یک مرگ آهسته و تدریجی داشته باشیم; یا می‌توانیم سوار یک قایق نجات پر دست‌انداز شویم. این قایق نجات بیت‌کوین است. درست است ممکن است در اقیانوس پرت شویم; اما رو به جلو حرکت می کنیم و بهتر از دست روی دست گذاشتن است.

و زمانی که من شروع به خرید این چیزها کردم; بیت کوین 9000 تا 10000 دلار قیمت داشت و ما به طور مداوم بیت خریدیم. ما هیچ بیت کوینی نفروخته ایم. اگر به فکر سرمایه گذاری کوتاه مدت چند ماهه هستید شما ممکن است ضرر کیند ام اگر هدف شسما بیش از دو سال است، شما حتما سود خواهید کرد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx