مایکل سیلور: ورود ما به بیت کوین در سال ۲۰۲۰ کار درستی بود

بیت کوین میکرواستراتژی
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 496 نفر

مایکل سیلر: چرا ورود به بیت کوین در آگوست ۲۰۲۰ حرکت مناسبی برای شرکت ما بود ؟

مایکل سیلر، یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی شرکت میکرواستراتژی در مصاحبه اخیر خود با دنیلا کمبون، سردبیر و مجری تحقیقات  Stansberry، به منتقدان خود در مرود سرمایه گذاری روی بیت کوین جواب داد.

لازم به یادآوری است که در ۱۱ آگوست ۲۰۲۰، میکرواستراتژی از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که ۲۱۴۵۴ بیت کوین را با قیمت ۲۵۰ میلیون دلار خریداری کرده است تا از آن به سایر دارایی های شرکت خود اضافه کند.

مایکل سیلور (مؤسس، رئیس و مدیر عامل شرکت) در آن زمان گفت:

تصمیم ما برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین در این زمان تا حدی ناشی از تلاقی عوامل کلان مؤثر بر چشم‌انداز اقتصادی و تجاری است که به اعتقاد ما خطرات بلندمدتی را برای سیاست های شرکت ما ایجاد می‌کند.

از آن زمان به بعد میکرواستراتژی به خرید بیت کوین های بیبشتر ادامه داد و مدیر عامل آن به یکی از سرسخت ترین حامیان بیت کوین تبدیل شد. آخرین خرید BTC میکرواستراتژی، که سیلور در ۲۹ ژوئن درباره آن توییت کرد، به این معنی است که این شرکت در حال حاضر حدود ۱۲۹۶۹۹ بیت کوین در اختیار دارد که هر بیت کوین با قیمت میانگین ۳۰۶۶۴ دلار خریداری شده است.

در طی مصاحبه ای با خانم کامبون که در روز جمعه (۱۲ آگوست) در یوتیوب منتشر شد، سیلور گفت:

عموم منتقدان و تحلیلگران اقتصاد ارزهای دیجیتال را درک نمی کنند، بیت کوین را درک نمی کنند و از نوسانات متنفرند. و اینها کسانی هستند که به شما می گویند تمام پول خود را بردارید، آن را در یک حساب بانکی با سود ۱% بگذارید، فقط آن را از دست ندهید.

چرا وارد بازی ارزهای دیجیتال شدیم؟

وقتی استراتژی سرمایه گذاری روی بیت کوین را پذیرفتیم; می‌دانستیم که اگر پول نقد خود را در یک حساب بانکی نگه داریم; سالانه ۲۰ درصد از قدرت خرید خود را از دست می دهیم. عرضه پول ۴۰ درصد افزایش یافت. خانه های تک خانواده در ایالات متحده ۴۰ درصد افزایش قیمت داشته اند. اگر ۵۰۰ میلیون دلار داشتید، امروز ۴۰ درصد کمتر از دو سال پیش قدرت خرید دارید.

بنابراین ما باید کاری برای سهامداران خود در آن زمان انجام می‌دادیم. و این چیزی بود که خرید دارایی دیجیتال با کیفیت بالا بود. ما دو انتخاب داشتیم; می‌توانستیم یک مرگ آهسته و تدریجی داشته باشیم; یا می‌توانیم سوار یک قایق نجات پر دست‌انداز شویم. این قایق نجات بیت‌کوین است. درست است ممکن است در اقیانوس پرت شویم; اما رو به جلو حرکت می کنیم و بهتر از دست روی دست گذاشتن است.

و زمانی که من شروع به خرید این چیزها کردم; بیت کوین ۹۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار قیمت داشت و ما به طور مداوم بیت خریدیم. ما هیچ بیت کوینی نفروخته ایم. اگر به فکر سرمایه گذاری کوتاه مدت چند ماهه هستید شما ممکن است ضرر کیند ام اگر هدف شسما بیش از دو سال است، شما حتما سود خواهید کرد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx