مایکرواستراتژی قصد دارد به خرید بیت کوین ادامه دهد

مایکرواستراتژی
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 407 نفر

شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) قول داده است علیرغم نوسانات شدید اخیر قیمت ارزهای دیجیتال به خرید بیت کوین ادامه دهد. این ادعا توسط Phong Le، مدیر اجرایی مایکرواستراتژی ، هنگام اعلام نتایج مالی سه‌ماهه اول شرکت در روز دوشنبه بیان شد.

لو در جریان گزارش درآمدی مایکرواستراتژی گفت:

«همانطور که همه می‌دانید، استراتژی ما خرید و نگهداری بیت‌کوین است، و ما قصد داریم به انباشت بیت کوین در طول زمان با استفاده از پول نقد مازاد خود و با درآمد خالص معاملات بازار سرمایه ادامه دهیم. کسب و کار ما تحت تاثیر نوسانات کوتاه مدت قیمت بیت کوین قرار نمی گیرد.»

او افزود: “ما با درجه بالایی از اعتقاد به استراتژی کسب بیت کوین خود متعهد هستیم.”

مایکرواستراتژی برای استراتژی بیت کوین خود تمرکز طولانی مدت و رویکرد مدیریت ریسک داشته است. از سال ۲۰۲۰، این شرکت به خرید بیت کوین ادامه داده است و آخرین اقدام برای خرید ۱۰۴۵ بیت کوین در اوایل ماه گذشته بود. مایکرواستراتژی در حال حاضر دارای ۱۴۰،۰۰۰ بیت کوین با هزینه کل ۴.۲ میلیارد دلار یا میانگین تقریباً ۲۹۸۰۰ دلار برای هر بیت کوین است. این موضوع مایکرواستراتژی را به بزرگ‌ترین هولدر بیت‌کوین در جهان تبدیل می‌کند.

لو همچنین به سرمایه گذاران از سلامت مالی شرکت اطمینان داد و خاطرنشان کرد وام ۲۰۵ میلیون دلاری که از سیلورگیت و با پشتوانه بیت کوین در سال گذشته گرفته است را با ۲۲ درصد تخفیف بازپرداخت کرده است. در ماه مارس، این شرکت در پرونده‌ای در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده فاش کرد که بخشی از درآمد حاصل از فروش عمومی ۳۳۹.۴ میلیون دلاری سهام خود را برای بازپرداخت وام استفاده کرده است.

به گفته Le، پس از بازپرداخت، مایکرواستراتژی، ۳۴۶۱۹ بیت کوین که به عنوان وثیقه برای این وام بود را بازیابی کرد که اکنون بدون محدودیت است. از ۳۱ مارس ۲۰۲۳، تنها ۱۱ درصد از کل دارایی بیت کوین MicroStrategy به عنوان وثیقه برای بدهی درگیر شده بود.

تصمیم مایکرواستراتژی برای سرمایه گذاری هنگفت در بیت کوین بحث برانگیز بوده است و برخی از سرمایه گذاران نگرانی خود را در مورد نوسانات این ارزدیجیتال ابراز کرده‌اند. با این حال، مایکل سایلر، که اکنون رئیس اجرایی شرکت است، همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین بوده و گفته است که “۱۰۰% بهتر از طلا است”. او همچنین استدلال کرده است که بیت کوین یک محافظ در برابر تورم و یک دارایی امن در هنگام عدم اطمینان اقتصادی است.

گفته می‌شود، علی‌رغم اینکه ذخیره بیت کوین مایکرواستراتژی تقریباً یک سال در ضرر باقی مانده است، سرمایه‌گذاری جسورانه آن اخیراً به خوبی جواب داده است، با افزایش ارزش دارایی‌ها با افزایش قیمت ارز دیجیتال در ماه‌های اخیر. به گفته Saylor Tracker، سرویسی که خرید بیت کوین مایکرواستراتژی را دنبال می کند، ارزش ذخیره بیت کوین این شرکت در حال حاضر ۲۰۳ میلیون دلار از دست داده است. با این حال، باید دید که آیا قیمت بیت‌کوین می‌تواند برای سبز شدن آن دارایی‌ها افزایش یابد یا اینکه آیا ارز دیجیتال به سقوط خود ادامه می‌دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx