راه اندای محصول سرمایه‌گذاری قابل مبادله بیت کوین (ETP) در دبی

ETP بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 566 نفر

راه اندای محصول سرمایه‌گذاری قابل مبادله بیت کوین (ETP) در دبی

۲۱Shares، ارائه‌دهنده جهانی محصولات مبادله ارزهای دیجیتال (ETP) ، در حال راه اندازی یک ETP فیزیکی بیت کوین در امارات متحده عربی است.

این شرکت در ۱۲ اکتبر اعلام کرد که ETP بیت کوین جدید ۲۱Shares در صرافی بین المللی نزدک دبی با علامت ABTC شروع به کار کرده است.

هانی راشوان، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت ۲۱Shares به کوین تلگراف گفت: محصول رمزنگاری تازه راه اندازی شده دارای پشتوانه فیزیکی است، به این معنی که به طور کامل توسط دارایی های بیت کوین پایه ای که با نسبت ۱:۱ به قیمت بیت کوین متصل هستند، وثیقه می شود. او خاطرنشان کرد که دارایی‌های رمزنگاری زیربنایی ETP در یک کیف پول آفلاین برای اطمینان از امنیت بهتر ذخیره می‌شوند.

گسترش ۲۱Shares به امارات متحده عربی نقطه عطفی در رشد بین المللی این شرکت است. ETPهای ۲۱Shares علاوه بر نزدک دبی در ۱۲ صرافی از جمله SIX Swiss Exchange، Deutsche Börse، یورو نکس، BXSwiss، Wiener Börs، Börse Stuttgart، Börse München، Börse Nadasqdorf و Börse Nadasqdorf فهرست شده است.

به گفته راشوان، آلمان و سوئیس در حال حاضر دو بازار بزرگ برای ETPهای رمزنگاری ۲۱Shares در اروپا هستند.

رشوان گفت:

از نظر MENA، با توجه به ماهیت رابطه خوب با ارزهای دیجیتال در منطقه، ما انتظار استقبال خوبی داریم.

مدیرعامل همچنین خاطرنشان کرد که منطقه ­­­­MENA  به مرکزی برای شرکت‌های ارز دیجیتالی و صرافی‌های بزرگ مانند FTX، Kraken  و Blockchain.com تبدیل شده است و پس از تصمیم هند برای مالیات ۳۰ درصدی بر درآمدهای کریپتو، سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کرده است. رشوان اظهار داشت:

سطح علاقه و دوستی در زمینه ارز دیجیتال در خاورمیانه، آن را به بازار اصلی برای گسترش ۲۱Shares  تبدیل کرده است.

۲۱Shares  تنها شرکتی نیست که محصولات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را در نزدک دبی فهرست کرده است. سال گذشته، مدیر صندوق سرمایه گذاری کانادایی ۳iQ  یک ETP بیت کوین را در نزدک دبی نیز فهرست کرد. این محصول تحت علامت QBTC معامله می شود و مثل سرمایه گذاری مستقیم روی بیت کوین عمل می کند. مدیرعامل این شرکت تاکید کرده بود که صندوق بیت کوین ۳iQ  دارای پشتوانه فیزیکی نیست.

این خبر بلافاصله پس از آن منتشر شد که ۲۱.co، شرکت مادر جدید ۲۱Shares، شریف الحداد را به عنوان رئیس MENA در ماه اوت منصوب کرد. الحداد، رئیس سابق مدیریت دارایی در Al Mal Asset Management  مستقر در دبی، قبلاً تلاش کرده بود یک صندوق قابل معامله در مبادلات ارز دیجیتال با پشتوانه فیزیکی در Al Mal راه‌اندازی کند، اما پیشنهاد او مورد تایید قرار نگرفت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx