شرکت ماینینگ جنسیس دیجیتال استس ۴۳۱ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

شرکت ماینینگ جنسیس دیجیتال استس 431 میلیون دلار سرمایه جذب کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1084 نفر

شرکت ماینینگ جنسیس دیجیتال استس ۴۳۱ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

شرکت بزرگ استخراج بیت کوین جنسیس دیجیتال استس (Genesis Digital Assets) 431 میلیون دلار بودجه برای توسعه عملیات ماینینگ در مقیاس صنعتی در ایالات متحده و شمال اروپا تامین کرده است.

دور جدید تامین مالی این شرکت توسط یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال به نام پارادایم (Paradigm) صورت گرفته است. این شرکت یکی از اصلی ترین حامیان بازیگران صنعت کریپتو از جمله کوین بیس (Coinbase) و FTX است.

سرمایه گذاران دیگر شامل شرکت ۱۱ میلیارد دلاری مدیریت دارایی استون ریج (Stone Ridge) و زیرمجموعه این شرکت به نام NYDIG و چندین شرکت سرمایه گذاری دیگر مانند ریبیت (Ribbit)، الکتریک کپیتال (Electric Capital)، اسکای بریج (Skybridge)، کینگزوی کپیتال (Kingsway Capital) و صرافی FTX می شوند. کینگزوی کپیتال پیش از این تامین بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری شرکت جنسیس را در ژوئیه سال ۲۰۲۱ هدایت کرده بود.

مارکو استرنگ (Marco Streng)، مدیرعامل و بنیانگذار جنسیس دیجیتال استس، خاطرنشان کرد که این بودجه جدید به شرکت در گسترش عملیات با هدف رسیدن به ظرفیت استخراج ۱.۴ گیگاواتی تا سال ۲۰۲۳ کمک خواهد کرد.

به عنوان یکی از بزرگترین استخراج کنندگان بیت کوین در ایالات متحده، شرکت جنسیس دیجیتال استس، اخیراً ظرفیت استخراج خود را افزایش داده و سخت افزار بیشتری را برای این منظور تهیه کرده است. در اواخر ماه اوت، این شرکت ۲۰۰۰۰ دستگاه جدید استخراج بیت کوین از غول ماینینگ چینی کنان خریداری کرد و توافقنامه خرید ۱۸۰،۰۰۰ ماینر دیگر را با این شرکت امضا کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx