تحلیل و پیش بینی سنتیمنت از قیمت آلت کوین ها: آیا رالی تاریخی ارزهای دیجیتال در راه است؟

تحلیل آلت کوین ها
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 160 نفر

شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال سنتیمنت (Santiment) پیش بینی می‌کند که قیمت اکثر آلت کوین ها پس از یک ماه اصلاح بازار، در آستانه جهش قرار دارند. این شرکت معتقد است که افت اخیر بازار کریپتو، بسیاری از معامله‌گران آلت کوین ها را به فروش دارایی‌های خود ترغیب و آن‌ها را دچار ضررهای سنگینی کرده است.

طبق مدل سنتیمنت، سود و زیان های میان‌مدت کیف پول های متوسط نشان‌دهنده ضررهای قابل‌توجهی در مورد اکثر آلت کوین ها است. بیش از ۸۵ درصد از این نوع دارایی‌هایی که سمنتیمنت رصد می‌کند، زمانی که ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) بازده‌های جمعی کیف پول ها در چرخه‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه محاسبه می‌شود، در یک «منطقه فرصت تاریخی» قرار دارند. MVRV یک شاخص آنچین است که برای ارزیابی کم‌ارزش یا بیش‌ارزش بودن یک دارایی کریپتویی استفاده می‌شود.

تحلیل آلت کوین ها

 

تحلیل آلت کوین ها : مناطق ایده آل برای خرید

با توجه به تحلیلی که نشان می‌دهد MVRV برای اکثر آلت کوین ها در چندین بازه زمانی در مناطق ایده‌آل برای خرید قرار دارد، سنتیمنت پیش بینی می‌کند که این آلت کوین ها ممکن است در آستانه شروع یک رالی تاریخی باشند.

در بحبوحه آماده شدن برای یک رالی بالقوه، سنتیمنت خاطرنشان می‌کند که معامله‌گران در حال شروع به نادیده گرفتن آلت کوین های ناپایدار مانند دوج کوین (DOGE) به نفع ارزهایی هستند که در شرایط متلاطم بازار عملکرد خوبی داشته‌اند.

این شرکت می‌گوید: «تعداد کل کیف پول های بیت کوین غیرخالی با وجود قیمت‌های متلاطم به سرعت در حال افزایش است. کیف پول های آلت کوینی برای دارایی‌هایی مانند دوج‌کوین پس از افزایش‌های چشمگیر در اوایل سال جاری، راکد شده‌اند. کاردانو یکی از معدود شبکه‌هایی است که شاهد کاهش کیف پول های فعال بوده است.»

در زمان نگارش این مقاله، DOGE با قیمت ۰.۱۴۹ دلار معامله می‌شود که بیش از ۳۴ درصد از سقف ۰.۲۲۸ دلاری خود در سال ۲۰۲۴ پایین‌تر است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx