نهنگ مرموز دوج کوین پس از ۹ سال بیدار شد

نهنگ دوج کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 385 نفر

نهنگ مرموز دوج کوین پس از ۹ سال بیدار شد

بر اساس توییت اکانت Whale Alert، یک کیف پول قدیمی دوج کوین که نه سال است فعال نبوده، ناگهان فعال شده است. این خبر که اندکی پس از گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه ایلان ماسک، مالک توییتر، می‌خواهد سیستم پرداخت این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی با ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین سازگاری داشته باشد، موجی از خوش‌بینی را در جامعه دوج کوین به راه انداخته است، زیرا نشان‌دهنده پتانسیل یک موقعیت صعودی‌تر بازارها است.

بازگشت نهنگ ۹ ساله دوج‌کوین

در ۵ فوریه، Whale Alert، یک حساب توییتر که تحرکات نهنگ‌های بازار را رصد می‌کند، از بیداری مجدد یک نهنگ دوج‌کوین که مدت ها در خواب بود خبر داد. این آدرس دارای ۲,۰۴۳,۱۳۷ میلیون توکن دوج کوین (به ارزش تقریبی ۱۸۶,۳۶۴ هزار دلار) است و در ۹.۱ سال گذشته تا دیروز هیچ فعالیتی نداشته است. بسیاری از کاربران توییتر در مورد اینکه چرا کسی که این کیف پول را در اختیار دارد اینقدر منتظر ماند تا دوباره آن را فعال کند، پیش بینی‌هایی ارائه کرده‌اند. برخی پیشنهاد کردند که مالک کلید خصوصی یا هارد دیسک را پیدا کرده است که در نهایت به آنها اجازه می دهد قفل این دارایی‌ها را باز کنند. دیگران گفتند که این شخص این دوج کوین‌ها را هولد کرده است.

با این وجود، یکی از کاربران به این واقعیت اشاره کرد که مالک مرموز پس از سرمایه گذاری ناچیز ۸۰۰ دلاری، ارزش دارایی‌های او در زمان اوج بیت کوین به ۱.۵ میلیون دلار هم رسیده است. در حال حاضر مشخص نیست که نهنگ مورد نظر قصد دارد با دوج‌کوین‌های خود چه کند. با این حال، آنچه مسلم است این است که نهنگ در ۹ سال گذشته صبر زیادی داشته است. طبق داده‌های کوین گکو، دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵ درصد افزایش یافت. بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار اکنون با قیمت ۰.۰۹۲۳۸ دلار معامله می شود. دوج کوین در ۱۲ ماه گذشته ۳۷.۵ درصد کاهش داشته است، اما این کوین در طول سال گذشته عملکرد بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال برجسته داشته است. به عنوان مثال، سولانا در سال گذشته حدود ۷۹.۵ درصد از ارزش خود را به دلیل ورشکستگی صرافی FTX از دست داده است. دوج کوین در سال گذشته از نظر حفظ ارزش از بیت کوین بهتر عمل کرده است، زیرا این ارز دیجیتال پرچمدار حدود ۴۴.۳ درصد کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx