FTX ایالات متحده،معامله سهام کسری را رایگان می کند

FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 409 نفر

این برنامه با ۹۷۰ سهام، ETF و رسیدهای سپرده گذاری آمریکایی در دسترس برای تجارت راه اندازی شد

این شرکت به Blockworks گفت که اکثر معاملات در برنامه سهام جدید صرافی کریپتو FTX ایالات متحده از انواع کسری بوده است – این شرکت منجر به چشم پوشی از کارمزد برای چنین معاملاتی شد.

شعبه ایالات متحده صرافی کریپتو FTX که برنامه های خود را برای راه اندازی یک پلتفرم معاملات سهام بدون کمیسیون در ماه مه فاش کرد، روز چهارشنبه به طور رسمی از این برنامه رونمایی کرد.

برت هریسون، رئیس FTX ایالات متحده در توییتی گفت که چندین هزار نفر از یک لیست انتظار در ماه های اخیر در مرحله بتا خصوصی آن شرکت کردند و روز چهارشنبه در دسترس ساکنان تمام ۵۰ ایالت قرار گرفت. FTX US وابسته به صرافی کریپتو FTX در ایالات متحده است.

این برنامه با ۹۷۰ علامت در دسترس برای تجارت – از جمله سهام، ETF و رسیدهای سپرده گذاری آمریکایی – راه اندازی شد و قصد دارد هزاران مورد دیگر را در زمان اضافه کند. در نهایت، هریسون گفت، FTX US امیدوار است که به کاربران اجازه دهد تا گزینه های سهام را معامله کنند.

هریسون از به اشتراک گذاشتن تعداد کاربران یا حجم معاملات FTX Stocks رزرو شده در روز اول خودداری کرد، اما خاطرنشان کرد که از دیدن حجم بالای معاملاتی که کمتر از یک سهم از یک سهام را نشان می‌داد، شگفت‌زده شد.

به عنوان مثال، هریسون خاطرنشان کرد، مردم به معامله ۱۰۰ دلار سهام تسلا علاقه نشان می دهند، علیرغم اینکه ارزش سهام تسلا تا بعد از ظهر جمعه تقریباً ۹۰۰ دلار بود.

او گفت: «این به وضوح بخش بسیار مهمی از پلتفرم است. “و در واقع ما همه معاملات زیر یک سهم را رایگان می کنیم.”

بدون احتساب معاملات سهام کسری آزاد، FTX Stocks از اول اکتبر کارمزدی معادل ۰.۰۵ درصد از ارزش واقعی معامله یا ۱ سنت به ازای هر سهم (هر کدام کمتر باشد) دریافت خواهد کرد.

هریسون گفت: «هدف در آنجا داشتن یک کارمزد کاملاً شفاف و کاملاً واضح است که در مقابل نوعی هزینه پنهان مرتبط با پرداخت برای جریان سفارش است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx