ایجاد ۱۰ تا ۳۰ میلیون شغل بوسیله ارز دیجیتال در نیجریه

ارز دیجیتال نیجریه
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 446 نفر

ایجاد ۱۰ تا ۳۰ میلیون شغل بوسیله ارز دیجیتال در نیجریه

آدولو آدبایو یکی از رقبای اصلی برای تبدیل شدن به رئیس جمهور آینده نیجریه، قول داد از فناوری بلاکچین و ارز دیجیتال برای ایجاد ۳۰ میلیون موقعیت شغلی برای افراد محلی استفاده کند. نرخ بیکاری یکی از مسائل اصلی کشور است که در سال جاری تقریباً با ۱۰ درصد رشد به اوج خود رسیده است.

ارز دیجیتال برای نجات

در یک برنامه تلویزیونی اخیر، نامزد ریاست جمهوری حزب سوسیال دموکرات نیجریه آدولو آدبایو قول داد که مشکلات بیکاری این کشور را با به کارگیری فناوری های مختلف از جمله بلاکچین و ارزهای دیجیتال حل کند.

این وکیل ۵۰ ساله گفت که این ایده را با اتاق بازرگانی سیاه آمریکا و اتاق بازرگانی ملی در میان گذاشته است. او به عنوان یک مشاور باتجربه برای افراد بخشی از این سازمان ها کار کرده است، و اطمینان داده است که آنها در سال های گذشته موقعیت های شغلی متعددی را در سراسر جهان ایجاد کرده اند:

من به آنها گفتم، ببینید، می دانید که ما قبلاً این کارها را در بسیاری از کشورها انجام داده ایم و من مشاور شما بوده ام و همه این کارها را انجام داده ایم. در کشورم شرایط عینی را می‌دانم که می‌توانیم برای آمدن شما به نیجریه ایجاد کنیم و می‌توانیم شغل ایجاد کنیم».

نرخ بیکاری نیجریه در دهه گذشته به تدریج افزایش یافته است و در سال ۲۰۲۲ به ۱۰ درصد رسیده است. آدبایو معتقد است که دولت نهایی او می تواند با ۲۰۰۰ شرکت کریپتویی داخلی به نیروها بپیوندد و این ارقام را به میزان قابل توجهی کاهش دهد:

ما کشف کردیم که با استفاده از ۲۰۰۰ شرکت و آوردن تولیدی که آنها انجام می دهند می توانیم ۱۰ تا ۳۰ میلیون شغل ایجاد کنیم.

نیجریه ای ها مشتاق کریپتو هستند

تعامل آدبایو با بخش ارزهای دیجیتال می تواند آرای بیشتری را برای او به ارمغان بیاورد زیرا مردم محلی قبلاً علاقه خود را به این طبقه دارایی نشان داده اند.

یک مطالعه کوکوین در آوریل تخمین زد که ۳۳.۴ میلیون از مردم نیجریه (۳۵٪ از افراد ۱۸ تا ۶۰ ساله) ارز دیجیتال داشته اند یا معامله کرده اند. بر اساس تحقیقات، دلیل اصلی پذیرش قابل توجه عدم وجود فرصت‌های مناسب مبتنی بر فیات در بسیاری از نقاط کشور است.

نرخ تورم فعلی در این کشور از ۲۰ درصد گذشت و به بالاترین حد خود در ۱۷ سال گذشته رسید. شرایط ناب اقتصاد کلان، همراه با سقوط نایرا نیجریه، باعث شد بسیاری از مردم محلی در تلاش برای حفظ بخشی از ثروت خود، روی بیت کوین و استیبل کوین سرمایه گذاری کنند.

بررسی اخیر دیگری نشان داد که نیجریه کنجکاوترین کشور کریپتویی در سراسر جهان است. ساکنان محلی بیشتر تمایل دارند که مراحل «خرید کریپتو»، «سرمایه گذاری در کریپتو» و «خرید کاهش قیمت» را در گوگل تایپ کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx