پذیرش بیت کوین توسط بزرگترین فروشگاه زنجیره ای آفریقای جنوبی 

پذیرش بیت کوین در آفریقای جنوبی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 552 نفر

فروشگاه زنجیره ای بزرگ آفریقای جنوبی بیت کوین می پذیرد

یکی از بزرگ‌ترین سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در آفریقای جنوبی (Pick n Pay) طبق گزارش‌ها، مشتریان را قادر می‌سازد تا صورت‌حساب‌های خود را با ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، تسویه کنند. این پیشنهاد ۳۹ فروشگاه این شرکت را در سراسر کشور پوشش می دهد. مرکز ملی حمایت از کودکان نیز به این کار کمک کرد و به مردم اجازه داد تا ارزهای دیجیتالی خود را اهدا کنند.

Pick n Pay  ماه ها پیش هنگامی که آن را در ده فروشگاه خود آزمایش کرد، به گزینه پرداخت جدید اشاره کرد. طبق پوشش اخیر، این سرویس اکنون فعال است و در مجموع به ۳۹ فروشگاه گسترش یافته است.

این شرکت با الکتروم و کریپتوکانورت برای پذیرش این طبقه دارایی همکاری می کند. این شرکت توضیح داد که مشتریان می توانند هزینه های مواد غذایی خود را با استفاده از لایتنینگ بیت کوین در همان لحظه پرداخت کنند:

تراکنش به آسانی و ایمن است که کشیدن یک کارت بدهی یا اعتباری است. مشتریان یک کد QR را از برنامه اسکن می کنند و نرخ تبدیل را در تلفن هوشمند خود در زمان تراکنش می پذیرند. کارمزد خدمات برای هر تراکنش حداقل است، به طور متوسط ​​۷۰ سنت برای مشتری هزینه دارد و کمتر از ۳۰ ثانیه طول می کشد.

بنیانگذار کریپتوکانورت استدلال کرد که پرداخت‌های کریپتویی هنوز در ابتدای راه خود در آفریقای جنوبی هستند. با این حال، ارزهای دیجیتال در میان جمعیت محلی بسیار محبوب شده اند و اقدامات مشابه می تواند به پیشرفت آینده شبکه پولی داخلی کمک کند.

سازمان دیگری که ارزهای دیجیتال را به عنوان وسیله ای برای تسویه حساب پذیرفته است، مرکز ملی حمایت از کودکان است. این شرکت به نیروهای «Giving-Blocks» پیوست تا به اولین سازمان غیرانتفاعی هانتسویل تبدیل شود که کمک‌های مالی در دارایی‌های دیجیتال را می‌پذیرد.

دارایی های پشتیبانی شده بیش از ۹۰ رمزارز مختلف است، از جمله بیت کوین و اتریوم. این نهاد بیان کرد که کسانی که ترجیح می دهند کمک مالی خود را با ارزهای دیجیتال انجام دهند، از مزایای مالیاتی برخوردار خواهند شد.

برای ما، این معادل کمک نقدی است که به ساعات درمانی برای کودکان، کلاس‌های والدین، معاینات پزشکی تبدیل می‌شود. هانا آلدرسون، هماهنگ‌کننده پروژه کریپتو، گفت: این به امید، شفا و عدالت برای بچه‌هایی تبدیل می‌شود که توسط افرادی که قرار بود از آنها مراقبت کنند آسیب دیده‌اند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx