سرمایه گذران به پیروزی ریپل اطمینان دارند

ریپل و SEC
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 432 نفر

اطمینان سرمایه گذاران نسبت به پیروزی ریپل

بر اساس داده‌های سرمایه‌گذاری توسط جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات کوین شیرز، به نظر می‌رسد که تحولات اخیر در پرونده ریپل علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اعتماد سرمایه‌گذاران را به محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با ریپل تقویت کرده است.

باترفیل در جدیدترین گزارش صندوق دارایی دیجیتال خود که در ۷ نوامبر منتشر شد، خاطرنشان کرد که محصولات سرمایه گذاری XRP برای سومین هفته متوالی جریان ورودی نهادی را به خود اختصاص داده اند که به ۱.۱ میلیون دلار رسیده است.

باترفیل گفت که این ارقام حاکی از بهبود اعتماد سرمایه گذاران است زیرا پرونده SEC علیه ریپل به طور فزاینده شکست خورده به نظر می رسد.

در چند هفته گذشته، ریپل لبز حمایت فزاینده ای را از سوی مهاجمان سنگین صنعت کریپتو از جمله کوین بیس و انجمن بلاک چین به دست آورده اند.

در پستی در ۴ نوامبر، مشاور عمومی ریپل استوارت آلدروتی به ۸۹۰۰۰ دنبال کننده خود اعلام کرد که “ده ها صدای مستقل، شرکت ها، توسعه دهندگان، صرافی ها، منافع عمومی و انجمن های تجاری، سرمایه گذاران” کمک خود را اعلام کرده اند.

نهادهای دیگری که از ریپل حمایت می کنند عبارتند از سازمان غیرانتفاعی Investor Choice Advocates Network، اپلیکیشن موبایل رمزنگاری SpendTheBits و شورای کریپتو برای نوآوری، و همچنین جامعه غیرمتمرکز XRP. در مجموع، ۱۲ نهاد مستقل متعهد به حمایت قانونی از ریپل هستند.

با این حال، به گفته برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل که در ۱۱ اکتبر در هفته فین تک دی سی سخنرانی کرد، با وجود حمایت ها و درخواست هر دو طرف برای یک قضاوت خلاصه، این پرونده همچنان ممکن است ماه ها طول بکشد.

گارلینگ هاوس حدس زد که این پرونده می تواند تا نیمه اول سال ۲۰۲۳ به پایان برسد، اما اعتراف می کند که این فقط یک حدس است. حکم اخیر دادگاه منطقه ای ایالات متحده به نفع SEC علیه اشتراک گذاری فایل و شبکه پرداخت مبتنی بر بلاک چین LBRY می تواند پرونده ریپل را نیز پیچیده کند.

جرمی هوگان، شریک  Hogan & Hogan، به ۲۳۸۰۰۰ دنبال کننده خود گفت که انتظار دارد نتایج پرونده او “راه خود را به آخرین خلاصه کمیسیون SEC در پرونده ریپل باز کند.”

به نظر می رسد جان دیتون، وکیل کریپتو، هنوز در مورد شانس برنده شدن این شرکت در پرونده خوش بین است.

دیتون در یک پست توییتری گفت که حکم اخیر «به هیچ وجه اعتماد من را متزلزل نمی‌کند».

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx