بازار اوپن سی (OpenSea) پشتیبانی از بلاک چین آوالانچ را آغاز کرد

آوالانچ به اوپن سی اضافه شد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

بازار اوپن سی (OpenSea) رسما پشتیبانی از بلاک چین آوالانچ را آغاز کرده است، با این حرکت دسترسی گسترده‌تر برای پروژه‌های NFT بومی شبکه و تراکنش‌های سریع‌تر برای کاربران اوپن سی را فراهم می‌کند.

تیم آوالانچ در یک پست وبلاگی در ۱۲ اکتبر خاطرنشان کرد که حدود ۱۰ پروژه NFT بومی شبکه در ابتدا در اوپن سی فهرست شده‌اند و تعداد بیشتری نیز در راه است. در این پست آمده است:

در آوالانچ ، کاربران اوپن سی تا نهایی شدن معاملات NFT از سریع‌ترین زمان و هزینه‌های تراکنش مداوم پایین بهره‌مند خواهند شد.

طبق داده‌های کریپتو اسلم (CryptoSlam)، آوالانچ در حال حاضر از نظر حجم فروش ۲۴ ساعته NFT با تنها ۷۵۶۹۰ دلار به‌عنوان نهمین بلاک چین بزرگ و با ۴۰۴ میلیون دلار در رتبه هفتم از نظر فروش تمام وقت قرار دارد.

به طور خاص، رقم ۲۴ ساعت در مقایسه با اتریوم، سولانا و ImmutableX که فروش ۶.۸ میلیون دلاری، ۱.۵ میلیون دلار و ۶۶۲،۳۳۵ دلار را در آن بازه زمانی ثبت کردند، بسیار پایین است، اگرچه آوالانچ با ۱۵۱ درصد بیشترین افزایش حجم را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است. این تیم همچنین بیان کرد که فعالیت بازار NFT آوالانچ در سال جاری به طور قابل توجهی در حال رشد است و حجم فروش NFT از سه ماهه دوم ۱۸۰ درصد افزایش یافته است.

ادغام با اوپن سی همچنین ممکن است پروژه‌های NFT آوالانچ را در معرض دید بسیار مورد نیاز قرار دهد، زیرا هیچ پروژه‌ای از شبکه در ۲۴ ساعت، هفت روز، ۳۰ روز گذشته یا در فروش تمام وقت در بین ۱۰۰ حجم فروش برتر NFT متریک قرار نگرفته است. در کنار آوالانچ ، اوپن سی از اتریوم، کلایتن، پالیگان و سولانا نیز پشتیبانی می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx