آنتونی هاپکینز مجموعه توکن های غیرمثلی (NFT) خود را راه اندازی می کند

توکن های غیرمثلی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 423 نفر

آنتونی هاپکینز، برنده جایزه اسکار، مجموعه توکن های غیرمثلی (NFT) خود را راه اندازی می کند

آنتونی هاپکینز اولین مجموعه NFT خود را راه اندازی می کند که بازتابی از کارهای قبلی او از جمله نقش هانیبال لکتر در فیلم “سکوت بره ها” است. واریتی گزارش داده است که برای انتشار  توکن های غیرمثلی (NFT)، این بازیگر که برنده جایزه گلدن گلوب با یک استودیوی خلاق Web3 Orange Comet همکاری کرده است. این مجموعه «مجموعه ابدی» نام دارد و کار هاپکینز را به عنوان بازیگری مانند اودین در فیلم‌های «ثور» مارول یا هانیبال لکتر در «سکوت بره‌ها» به تصویر می‌کشد.

این بازیگر برنده جایزه اسکار و بفتا در صحبت با خبرنگاران در طول یک کنفرانس آنلاین، توکن‌های غیرمثلی را «بوم خالی برای خلق آثار هنری در قالبی جدید» خواند و اذعان داشت که در ابتدا از ایجاد این مجموعه عصبی بوده است.

اما او به هر حال خودش را به انجام آن کار مجبور کرد.

همه چیز را امتحان کنید. در هر سنی. محدود به سن نباشید شما می توانید آن را انجام دهید. چیزی برای بردن وجود ندارد، چیزی برای از دست دادن وجود ندارد. فقط این کار را انجام دهید.

هاپکینز ادامه داد: فضای Web3 فرصتی باورنکردنی برای ارتباط با مخاطبان به روشی کاملاً متفاوت ارائه می‌دهد… من احتمالاً مسن‌ترین فرد در جامعه  توکن های غیرمثلی و رسانه‌های اجتماعی هستم که ثابت می‌کند همه چیز در هر سنی امکان‌پذیر است.

زمان انتشار NFT

NFT ها در ماه سپتامبر در یکی از بزرگترین بازارهای توکن های غیر مثلی، OpenSea، فعال خواهند شد و در سه مرحله توزیع خواهند شد.

اوایل تابستان امسال، این بازیگر در توییتر از چند نفر از افراد مشهور از جمله اسنوپ داگ، جیمی فالون و ریس ویترسپون که قبلا وارد دنیای بیت کوین و کریپتو شده اند خواست تا او را درباره توکن های غیرمثلی که باید بخرد، راهنمایی کنند. فالون پاسخ داد و گفت: «تعدادی از هنرمندان بزرگ در آنجا وجود دارند» و افزود که جامعه NFT به طور کلی یک جامعه سرگرم کننده است» و هاپکینز باید برای ادامه این بحث به او پیام بدهد.

جیمی فالون با تب و تاب توکن های غیر مثلی بیگانه نیست. او صاحب یکی از محبوب ترین NFT ها به نام Bored Ape  است که در یکی از قسمت های “The Tonight Show” خود با پاریس هیلتون به عنوان مهمان نشان داد.

این مجری تلویزیون دارای Bored Ape #599 است که او آن را به قیمت تقریبی ۲۱۶۰۰۰ دلار خرید.

در همین حال، هاپکینز قبلا در فیلم Zero Contact بازی کرده بود، فیلمی که سال گذشته به طور کامل به عنوان NFT از طریق سرویس پخش فیلم VUELE منتشر شد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx