پی پال به شبکه TRUST کوین بیس می پیوندد

پی پال به شبکه TRUST کوین بیس می پیوندد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

پی پال با پیوستن به TRUST انطباق مقررات خود را افزایش داده است تا الزامات گزارش دهی مربوط به “قانون انتقال” دارایی های دیجیتال را ساده کند. این اعلامیه دو ماه پس از آن منتشر شد که این غول پرداخت، زیرساختی را ایجاد کرد که به کاربران امکان می داد دارایی های دیجیتال را بین پی پال و سایر کیف پول ها و صرافی ها منتقل، ارسال و دریافت کنند. پیش از آن، پس از جهش اولیه شرکت به این بخش در اکتبر ۲۰۲۰، کاربران تنها قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پی پال بودند.

اکنون می توانید به راحتی از رمزارز های خود در پی پال استفاده کنید. آن را به پی پال بیاورید و تعدادی را برای دوستان و خانواده بفرستید – همه و همه در یک مکان.

TRUST توسط گروهی متشکل از ۱۸ ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی ایالات متحده (VASP) در ماه فوریه راه‌اندازی شد. این تعداد از آن زمان به ۳۸ عدد افزایش یافته است. اکنون پی پال نیز به این صفوف پیوسته است.

صرافی کوین بیس در اطلاعیه ۲۳ آگوست خاطرنشان کرد:

افزودن پی پال نقطه عطف دیگری برای TRUST در تبدیل شدن به راه حل استاندارد جهانی برای رعایت قوانین انتقال است.

قانون ۳۱ قوانین رازداری بانکی (BSA) به عنوان “قانون انتقال” شناخته می شود. براساس این قانون، VASPهای ایالات متحده ملزم به انتقال اطلاعات خاص مربوط به انتقال وجه مشتری از یک موسسه مالی به موسسه مالی دیگر هستند. آستانه شناسایی نقل و انتقالات، و افراد پشت آنها از ۱۰۰۰ دلار شروع می شود.

کمپانی سرکل در این باره گفت:

روز بزرگی برای شبکه فناوری راه حل جهانی قانون انتقال (TRUST) است. زیرا ما از رهبر پرداخت دیجیتال پی پال استقبال می کنیم. راه حل صنعت محور ما برای ایجاد تعادل بین رعایت قوانین سفر با حفاظت از حریم خصوصی و امنیت مشتری، اکنون دارای ۳۸ عضو است.

به این ترتیب، گروه VASPهای ایالات متحده، “تراست” را راه اندازی کردند. تا گزارش دهی را ساده کرده و اشتراک گذاری اطلاعات بین آنها را آسان تر و شفاف تر کند. “تراست” از راه حلی استفاده می کند که از دو ویژگی اصلی تشکیل شده است. یک تابلوی اعلانات متمرکز برای شناسایی هر طرف VASP در دو سر تراکنش و کانال نقطه به نقطه رمزگذاری شده (P2P) برای تبادل امن داده ها.

این گروه در پاسخ به توصیه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در ژوئن ۲۰۲۱ برای VASPها در سراسر جهان تشکیل شد. هدف تشکیل آن اتخاذ اصول خاصی به منظور حفظ انطباق و مبارزه با پولشویی (AML) و مبارزه با تامین مالی تروریسم (ATF) است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx