پولکادات در فعالیت توسعه دهندگان، شبکه‌های بلاکچینی را رهبری می کند

پولکادات
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 408 نفر

طبق تحقیقات اخیر، شبکه پولکادات فعال ترین پروژه در زمینه تعهدات توسعه دهندگان در سایت گیت‌هاب (GitHub) است. در ۲۲ فوریه، پلتفرم اطلاعاتی بازار سنتیمنت گزارش داد که پولکاد‌ات در فعالیت‌های توسعه قابل توجه در ماه گذشته پیشرو بوده است.

این شرکت تعهدات سایت گیت‌هاب را برای تعیین فعالیت توسعه دهندگان در شبکه های بلاکچینی مختلف در نظر می‌گیرد. گیت‌هاب یک سرویس میزبانی اینترنتی برای توسعه دهندگان نرم افزار و برنامه نویسان است تا کد خود را ارسال کنند.

پولکادات و کوزاما ۵۵۸ تعهد در ماه داشتند. کوزاما اغلب به عنوان «شبکه قناری» پولکاد‌‎ات نامیده می شود که در آن توسعه و آزمایش انجام می شود. به گزارش سنتیمنت، کاردانو (ADA) بعد از پولکادا‌ت و کوزاما با ۵۰۶ تعهد گیت‌هاب در جایگاه سوم قرار گرفت. اینترنت کامپیوتر (ICP) در جایگاه چهارم قرار گرفت، که جای تعجب دارد زیرا این پروژه از چشم سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال افتاده است.

توسعه پولکادات ادامه دارد

پولکا‌دات دارای اکوسیستم عظیمی است که صدها زنجیره جانبی یا پروژه “پاراچین” را در بر می گیرد. این سیستم همیشه در حال گسترش، توسعه دهندگان شبکه های دیگر مانند سولانا را جذب کرده است. علاوه بر این، شبکه‌هایی مانند پولکادات دارای برنامه‌های کاربردی مبتنی بر مقررات سازگار با کاربر هستند که می‌تواند به آنها کمک کند از درگیری با تنظیم‌کننده‌ها دوری کنند. SEC، به ویژه، مصمم است که بیشتر توکن‌های رمزنگاری «قراردادهای سرمایه گذاری» یا اوراق بهادار هستند.

علاوه بر این‌ها، بنیاد وب۳ (W3F) عمدتاً با پولکادات و کوزاما برای گسترش پذیرش وب۳ کار می کند.

در ۲۱ فوریه، بنیاد وب۳ در یک به روز رسانی نسخه ورژن ۴ اینک (ink) را منتشر کرد. اینک یک زبان برنامه نویسی برای قراردادهای هوشمند است که با بلاکچین‌های ساخته شده با Substrate مانند پولکادات سازگار است. همچنین هفته گذشته، شبکه Astar مستقر در پولکادات با Sony Network Communications در یک برنامه وب۳ همکاری کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx