کاردانو و سندباکس شاهد علاقه شدید نهنگ‌ها هستند

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 378 نفر

طبق گفته سنتیمنت (Santiment)، شرکت تحلیل رمزارزها، در حال حاضر فعالیت نهنگ ها برای کاردانو (ADA) و سندباکس (SAND) در حال افزایش است.

سنتیمنت در یک تحلیل جدید اشاره می کند که کاردانو از ابتدای فوریه شاهد “علاقه شدید” از سوی آدرس نهنگ‌ها بوده است. این شرکت تحلیلی، تراکنش‌های نهنگی را بزرگ‌تر از ۱۰۰،۰۰۰ دلار می‌داند. این شرکت تحلیلی در یک پست وبلاگی نوشت:

«به شکاف ناهنجار پنج روزه در داده ها برای کاردانو اهمیتی ندهید. فقط نگاهی به آنچه که دارایی از فوریه تا کنون انجام داده است بیندازید. واضح است که یک رشد بزرگ نشان دهنده علاقه عمده نهنگ‌ها در این سطح است.»

خرید کاردانو

توکن بومی کاردانو، ADA، در زمان نگارش این مقاله ۰.۳۹ دلار ارزش دارد. قیمت این دارایی کریپتویی رتبه هفتم بر اساس ارزش بازار، بیش از ۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است اما در ماه گذشته بیش از ۳ درصد افزایش یافته است. ADA بیش از ۸۷ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۳.۰۹ دلار که در سپتامبر ۲۰۲۱ به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

به گزارش سنتیمنت، سندباکس، یک آلتکوین متاورسی، روز یکشنبه شاهد سومین جهش بزرگ خود در تراکنش‌های نهنگی در سه ماه گذشته بود. این شرکت تحلیلی خاطرنشان می‌کند “از آنجایی که افزایش فعالیت نهنگ‌ها در حالی اتفاق افتاد که قیمت دارایی بومی پروژه یعنی SAND، افزایش یافت، “احتمال اصلاحات کوتاه مدت افزایش یافته است.”

قیمت کاردانو

SAND در زمان نگارش مقاله حدود ۰.۷۸۳ دلار ارزش دارد. این دارایی کریپتو در رتبه ۴۳ بر اساس ارزش بازار بیش از ۶ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۳.۵ درصد در ماه گذشته کاهش یافته است. SAND بیش از ۹۰ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۷۸۳ دلار که در نوامبر ۲۰۲۱ به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx