تزوس با گوگل کلود همکاری می‌کند

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بنیاد تزوس با گوگل کلود (Google Cloud) همکاری کرد تا توسعه برنامه‌های وب3 را در بلاکچین خود سرعت بخشد. تحت این همکاری، گوگل کلود، بخش فضای ابری غول موتور جستجوی گوگل، موافقت کرده است که به عنوان اعتباربخش در بلاکچین اثبات سهام تزوس فعالیت کند. بر اساس بیانیه ای، هدف از این قرارداد اجازه دادن […]

تزوس

بنیاد تزوس با گوگل کلود (Google Cloud) همکاری کرد تا توسعه برنامه‌های وب3 را در بلاکچین خود سرعت بخشد. تحت این همکاری، گوگل کلود، بخش فضای ابری غول موتور جستجوی گوگل، موافقت کرده است که به عنوان اعتباربخش در بلاکچین اثبات سهام تزوس فعالیت کند.

بر اساس بیانیه ای، هدف از این قرارداد اجازه دادن به مشتریان شرکتی گوگل کلود برای توسعه و استقرار برنامه های وب3 در بلاک چین تزوس با استفاده از زیرساخت گوگل کلود است.

گوگل کلود با ایفای نقش به عنوان یک تایید کننده در شبکه تزوس به مشتریان شرکتی خود اجازه می دهد تا از توسعه بلاکچین پشتیبانی کنند. علاوه بر این، استارت‌آپ‌های منتخبی که توسط تزوس حمایت شده‌اند نیز واجد شرایط دریافت اعتبارات گوگل کلود و راهنمایی خواهند بود. جیمز ترومنز، مدیر مهندسی وب3 در گوگل کلود، گفت:

“در Google Cloud، زیرساخت‌های امن و قابل اعتمادی را برای بنیان‌گذاران و توسعه‌دهندگان وب3 فراهم می‌کنیم تا برنامه‌های خود را نوآوری و مقیاس‌بندی کنند. ما مشتاقانه منتظر ارائه قابلیت اطمینان و مقیاس‌پذیری برای تقویت برنامه های وب3 در تزوس و گوگل کلود هستیم.”

این اولین حرکت Google Cloud به سوی فضای بلاکچین نیست. این شرکت سپتامبر گذشته، با اجرای یک گره اعتبارسنجی در شبکه Ronin، که یک زنجیره جانبی اتریوم مبتنی بر بازی است، موافقت کرد. سپس، یک ماه بعد، یک موتور میزبان گره بلاکچین را برای توسعه دهندگان اتریوم راه اندازی کرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx