جشن روز استقلال بیت کوین با “شعار ضدکمونیست”

جشن روز استقلال بیت کوین با "شعار ضدکمونیست"
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 467 نفر

تقریباً ۱۷۵ سال از انتشار «مانیفست کمونیست» توسط کارل مارکس و فردریش انگلس می گذرد. برخی از آمارها نشان می‌دهند که این اثر یکی از پرخواننده‌ترین و پرفروش‌ترین آثار علوم سیاسی و اقتصاد در تاریخ است، علی‌رغم ایدئولوژی اصلی که منجر به قتل صدها میلیون نفر در سراسر جهان به دست کسانی شده است که مشتاقانه «باور» داشتند که باید جامعه را با احکام آن اصلاح کرد. «مانیفست غیرکمونیستی» ; کتابی که من با مارک ماس نوشته‌ام و در ۱ آگوست، روز استقلال بیت کوین منتشر شد; یک سری سؤالات مهم را می‌پرسد و تلاش می‌کند به آنها پاسخ دهد، از جمله:

  • چرا به نظر می رسد که ایده ای با نرخ شکست ثابت، جوانان بیشتری را نسبت به قبل به سمت خود می کشاند؟
  • چه چیزی در کتاب اصلی وجود دارد که آنقدر مسری است که تقریباً دو قرن بعد بر مردم سراسر جهان تأثیر می گذارد؟
  •  چه نتیجه‌هایی با ناآگاهی از روان‌شناسی و عمل‌شناسی انسان به دست آمده‌اند که منجر به پیامدهای ویرانگری می‌شود؟

افتتاح در روز UASF بیت کوین برای الهام بخشیدن به استقلال بیشتر

ما از قالب و طول “مانیفست کمونیست” تقلید کردیم. بنابراین کتاب ما یک مطالعه دقیق، مختصر و واضح است. اما پیام موجود یادآوری است برای مردم، که به جای چشم پوشی از مسئولیت فردی خود، به سمت بالا بروند و نسخه های بهتری از خود شوند. خود را در گروه‌های ایستا طبقه‌بندی می‌کنند و از نظر فکری خواسته‌های خود را برای پایین آوردن دیگران به سطح خود تأیید می‌کنند.

یکی از اهداف این بود که محور «مبارزه» را تغییر دهیم

مارکس و انگلس آن را به‌عنوان «مبارزه بین دو طبقه» توصیف کردند، که یک فرد به‌طور خودسرانه بر اساس ثروت مادی خود به آن منصوب می‌شود. ما این را رد می کنیم و ادعا می کنیم که مبارزه واقعی بین استقلال فردی، حاکمیت و مسئولیت است، در مقابل گرایش جمعی به سمت سیاست هویت گروهی، حقوق، استحقاق و وابستگی های مشترک.

ما استدلال می کنیم که مبارزه واقعی انتخاب بین همکاری یا اجبار بوده و خواهد بود. انسان ها باید ابزاری برای رسیدن به اهداف خود بیابند. چه راهی را انتخاب خواهند کرد؟ شما که عضوی از نسل بشر هستید، چه راهی را انتخاب خواهید کرد؟

امیدواریم در سال‌های آینده از آن به‌عنوان متنی الهام‌بخش استفاده شود. زیرا افراد به دنبال حفظ خودمختاری و ادعای حاکمیت هستند در حالی که گروه به دنبال اجبار است. امید درازمدت ما این است که این متن بتواند چراغ امید، سلامت عقل و احساس در جهانی باشد که توسط حسادتی که ذاتاً توسط مکتب مارکسیستی توجیه می شود، بلعیده شده است. صدای آژیر آنتروپی مارکسیستی قوی تر از همیشه است. عظمت و قداست فرد و روح باید با آن مقابله کند.

ضد کمونیسم و بیت کوین؟

خب، این کتاب چه ربطی به بیت کوین دارد؟ بسیار. به عنوان مثال، این کتاب پاسخی است به ایدئولوژی گمراه، پوچ گرایانه و اغلب خطرناک که مارکسیسم است. همچنین پیام امید، مسئولیت و آزادی برای همه است. از این نظر، این کتاب یک کتاب بیت کوین است.

ثانیاً، مقدمات اصلی کتاب بر وجود یک پدیده فنی-اجتماعی-اقتصادی مانند بیت کوین بنا شده است. هیچ راه دیگری برای یک تمدن برای دستیابی به رشد سرمایه درازمدت، توسعه نابرابری اجتماعی پویا و طبقات نفوذپذیر یا تثبیت و حفظ حقوق مالکیت خصوصی قوی وجود ندارد، همه آن‌گونه که در این کتاب مطرح شده است.

به این ترتیب، در حالی که این کتاب ممکن است در ظاهر مانند یک کتاب بیت کوین به نظر نرسد، اما از نظر روحی چنین است.محافظه کاران، آزادی خواهان و مردم آزادی خواه در سراسر جهان به طور ضمنی پیام های اصلی کتاب را درک می کنند و با آن موافق هستند. اکنون زمان آن است که قطعه بیت کوین را در آن قرار دهیم. به همین دلیل است که ما آن را در یک روز خاص بیت کوین راه اندازی کردیم. روز UASF در ۱ آگوست ۲۰۱۷ یک لحظه مهم بود که در آن افراد و گره های آنها قوی ایستادند. آنها تسلیم اجبار جمعی روایت شرکتی بیت کوین نشدند. ما امیدواریم که کتاب ما عدالت امروز را رعایت کند.

این یک مطلب از الکس سوتسکی، نویسنده “مانیفست غیرکمونیستی”، بنیانگذار بیت کوین تایمز و مجری پادکست The Wake Up است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx