آربیتروم همچنان به رشد خود ادامه می دهد

آربیتروم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 475 نفر

آربیتروم (Arbitrum) در بین پروتکل‌های لایه ۲، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ همچنان به رشد خود ادامه می دهد؛ زیرا تعداد آدرس های منحصر به فرد در این شبکه به بالاترین حد خود رسیده است. در روز سه‌شنبه، ۲۱ فوریه، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ آربیتروم در تراکنش‌های روزانه از اتریوم پیشی گرفت.

تعداد تراکنش‌های روزانه در آربیتروم، چهارمین بلاکچین از نظر ارزش کل قفل شده (TVL)، از ۱۵۹،۹۱۹ تراکنش روزانه در ۱ ژانویه به بیش از ۱،۱۰۳،۳۹۸ در زمان انتشار مقاله رسید که نشان دهنده افزایش ۵۹۰ درصدی است.

آربیتروم

در مقایسه، تعداد تراکنش‌های روزانه روی اتریوم در مدت مشابه با ۴۶ درصد افزایش به ۱,۰۸۴,۲۹۰ رسید. علاوه بر این، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد در شبکه آربیتروم به بالاترین حد خود یعنی حدود ۲.۹۵ میلیون آدرس رسیده است و داده‌های دیفای لاما نشان می‌دهد که TVL آربیتروم از ۱ ژانویه ۸۱ درصد افزایش یافته و به حدود ۱.۸۵ میلیارد دلار رسیده است.

این اکوسیستم رو به رشد لایه ۲ همچنین شاهد ظهور برنامه های مالی بسیاری مانند Camelot، Vela Exchange و Radiant Capital بوده است که همگی شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی کاربران و تراکنش های خود در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس داده های نانسن بوده‌اند.

با وجود رشد آربیتروم در تعداد تراکنش و آدرس‌ها، این شبکه همچنان از نظر هزینه‌های شبکه از اتریوم عقب است. به گفته وبسایت cryptofees.info، در زمان انتشار مقاله، کارمزد یک روزه اتریوم ۶.۷ میلیون دلار است، در حالی که کارمزد یک روزه آربیتروم تقریباً ۱۵۴،۰۰۰ دلار است که کمتر از ۲.۳ درصد کارمزد شبکه اتریوم در روز است.

به گفته والتر تنگ، معاون استراتژی دارایی دیجیتال در Fundstrat Global Advisors، افزایش فعالیت در شبکه Arbitrum ممکن است ناشی از امیدواری و گمانه زنی کاربران در مورد ایردراپ بالقوه آربیتروم باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx