پالیگان با پلیس هند همکاری میکند

پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

پالیگان به پورتال شکایات پلیس هند در مبارزه با فساد قدرت می دهد

۲.۸ میلیون شهروند منطقه فیروزآباد هند پس از راه‌اندازی پورتال جدید شکایت پلیس که از فناوری بلاک چین برای جلوگیری از دستکاری استفاده می‌کند، اکنون می‌توانند کمی سخت‌تر بخوابند. در ۱۲ اکتبر، Sandeep Nailwal یکی از بنیانگذاران پالیگان در یک سری توییت اعلام کرد که پروتکل بلاک چین پالیگان اکنون توسط پلیس فیروزآباد در اوتار پرادش برای مبارزه با فساد و جرم پلیس محلی استفاده می شود.

این پورتال که اولین گزارش اطلاعاتی (FIR) است ، به قربانیان جنایات اجازه می دهد تا شکایت خود را از افسران پلیس محلی بدون رد شدن یا دستکاری افسران بالقوه فاسد، ثبت کنند.

نایلوال به اشتراک گذاشت که این پروژه به قلب او بسیار نزدیک بود، زیرا او با شنیدن داستان هایی از قربانیانی که به دلیل فساد پلیس محلی به عدالت نرسیدند بزرگ شد، که بسیاری از آنها قربانی تجاوز جنسی بودند. ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط نایلوال توسط پلیس فیروزآباد منتشر شده است که در آن قسمتی از ناظر ارشد پلیس فیروزآباد، آشیش تیواری به نمایش گذاشته شده است.

نایلوال گفت FIR که بر روی بلاک چین ادامه می‌دهد تضمین می‌کند که گزارش‌ها نمی‌توانند توسط افسران سطح پایین دستکاری یا رد شوند و «می‌تواند یک تغییر بازی در تضمین حق عدالت باشد».

در این اطلاعیه، نایلوال همچنین از کمیسر پلیس به خاطر فراتر رفتن از وظیفه و اجرا و نوآوری در فناوری برای تضمین عدالت عادلانه تشکر کرد.

این اطلاعیه پلیس فیروزآباد توسط سایرین در جامعه کریپتو نیز مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری آن را خبر خوبی برای Polygon، فناوری بلاک چین و شهروندان فیروزآباد می دانند.

کاربر توییتر srinigoes، کهنه کار نیروی دریایی هند، به ۱۵۲۰۰ دنبال کننده خود اظهار نظر کرد که ثبت شکایات در بلاک چین “یک ابتکار شگفت انگیز” است که شفافیت را تضمین می کند.

او گفت: “بزرگترین مشکل در فضای داخلی هند این بود که هر کسی که اولین گزارش اطلاعاتی FIR) را ثبت کرد، مزیت حرکت اول را داشت.”

کاشف رضا، بنیانگذار آموزش کریپتو Bitinning در توییتر اشاره کرد که اولین پورتال شکایت در پالیگان اکنون به معنای راه اندازی شده است:

۱) شکایات اکنون تغییر ناپذیر هستند. ۲) قابل تایید ۳) به راحتی بایگانی می شود.

در ۶ اکتبر، کوین تلگراف گزارش داد که پالیگان همکاری با بنیاد اکتشاف و آموزش حفاظت از اقیانوس (OCEEF) را برای ترویج سواد اقیانوس از طریق راه‌های خلاقانه، سرگرم‌کننده و جذاب جدید برای قرار گرفتن افراد در معرض ماموریت‌های زیر آب اعلام کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx