تحلیل بیت کوین و اتریوم

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 360 نفر

با بهبود شاخص های اقتصادی، بیت کوین، اتریوم و کاردانو برای سومین هفته متوالی افزایش یافتند

بیت کوین پس از افت کوتاهی در روز پنجشنبه داشت، روز جمعه سطح ۲۴۰۰۰ دلار را دوباره پس گرفت. روز شنبه، با تلاش معامله گران برای بازپس گیری سطح حیاتی ۲۵،۰۰۰ دلار، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار تا ۲۴۸۵۰ دلار نیز افزایش یافت.

از سوی دیگر، اتریوم پس از جهش ۷ درصدی قیمت، روز شنبه تا ۲۰۲۰ دلار نیز افزایش یافت. آخرین بار در ماه مه اتریوم به بالای ۲۰۰۰ دلار رسیده بود. اتریوم توانست ششمین هفته متوالی را با کندل سبز ببندد. در هفت روز گذشته، در حالی که سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر به روزرسانی مرج اتریوم هستند، اتریوم تقریباً ۱۵.۶۳ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که اتریوم نسبت به پایین ترین سطح ژوئن بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

سایر ارزهای دیجیتال نیز در چند روز اخیر افزایش یافته اند به طوری که  کاردانو، سولانا، پالیگان و بایننس کوین به ترتیب بیش از ۷٪، ۱۰٪، ۱۰٪ و ۴٪ در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته اند.

پس از ریزش شدید ارزهای دیجیتال در اوایل سال ۲۰۲۲، اکثر آن ها تا حدودی توانسته اند بخشی از ضررها را جبران کنند. اگرچه هنوز از بالاترین قیمت خود فاصله دارند. این بهبود شرایط در بازارهای مالی سنتی نیز مشاهده شد، به طوری که حدود ۷۰ درصد از سهام ها در بازار بورس نیویورک و شاخص های S&P500 و نزدک طی هفته گذشته رشد داشته اند.

آخرین داده‌های CPI نشان می‌دهد که نرخ تورم که دو ماه قبل به بالاترین مقدار خود طی ۴۰ سال گذشته رسید، در ماه گذشته مقداری کمتر شد. به همین دلیل، احتمال افزایش مجدد نرخ‌ها توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر را کاهش  یافته است. همین امر باعث اعتماد دوباره سرمایه‌گذاران به بازار ارزهای دیجیتال شده است.

ورود سرمایه گذاران بزرگ به بازار

در دو ماه گذشته، شرکت های مدیریت سرمایه بزرگ نیز خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرده اند; و دلیل آن افزایش علاقه مشتریانشان است. به گفته کتی وود از  مدیران شرکت آرک اینوست; تنها در ماه آگوست، شرکت‌های بزرگ مدیریت سرمایه مانند Abrdn، بلک راک و Charles Schwab  پلتفرم معملاتی ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود راه اندازی کرده اند. اقدامی که می‌تواند باعث سرمایه‌گذاری‌های نهادی عظیم در بخش ارزهای دیجیتال شود.

در مصاحبه روز جمعه، آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذارSkybridge Capital، خاطرنشان کرد که; بیت کوین تراست بلک راک و سایر شرکت های نهادی باعث ایجاد تقاضا برای بیت کوین می شود; و همین امر باعث افزایش قیمت می شود.

به نظر می رسد معیارهای آن چین در بیت کوین و اتریوم نیز در حال بهبود است. به گفته گلس ‌نود، به نظر می‌رسد شرایط مالی ماینرهای بیت‌کوین پس از اوج گرفتن استرس ماینرها در ماه ژوئن بهبود یافته است. در هفته های اخیر ماینرها مقدار خیلی کمتری از بیت کوین های خود را فروخته اند.

به روزرسانی اتریوم، شاخص اجتماعی اتریوم در رسانه ها را نیز افزایش داده است; و سرمایه گذاران نسبت به قبل بیشتر اتریوم می خرند. در اوایل این هفته، سنتیمنت افزاییش چشم گیر تراکنش های اتریوم با ارزش ۱۰۰ هزار دلار و بیشتر را گزارش داد. این می تواند نشانه ای از انباشت اتریوم توسط نهنگ های بازار باشد.

با توجه به اینکه تا پایان سال شاهد به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیز; از جمله ارتقاء Vasil کاردانو هستیم، بازار احتمالاً شاهد افزایش نوسانات خواهد بود. هرچند که در کوتاه مدت مشخص نیست چه می شود اما در بلند مدت اکثر سرمایه گذاران امید به صعود بازار دارند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx