رابرت کیوساکی: کسانی که بیت کوین دارند ثروتمند خواهند شد

رابرت کیوساکی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 721 نفر

رابرت کیوساکی: کسانی که بیت کوین دارند ثروتمند خواهند شد

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب مالی شخصی “پدر پولدار پدر بی پول”، پیشنهاد کرده است که سرمایه گذاران هنوز فرصتی برای ثروتمندتر شدن در آینده دارند، حتی با این احتمال که فدرال رزرو برای چاپ پول بیشتر برنامه ریزی کند. به گفته کیوساکی، برای جلوگیری از اثرات چاپ پول بی رویه توسظ فدرال رزرو، دارندگان بیت کوین (BTC) احتمالاً زمانی که فدرال رزرو سیاست پولی خود را تغییر دهد، ثروتمندتر خواهند شد.

این نویسنده اضافه کرد که علاوه بر بیت کوین، فلزات گرانبها مانند طلا و نقره بر خلاف پول نقد، احتمالاً ارزش بیشتری دارند. رابرت کیوساکی همچنین هشدار داد که حقوق بازنشستگی ممکن است حباب پیدا کند و بیان کرد که وضعیت فعلی بسیار شبیه به ورشکستگی Lehman Brothers است. شایان ذکر است، ورشکستگی Lehman Brothers در سال ۲۰۰۸ اوج بحران وام مسکن بود و باعث رکود بزرگ اقتصادی سال ۲۰۰۸ شد.

چی کار می خوای بکنی؟ ثروتمندتر می شوید یا فقیرتر؟ افرادی که طلا، نقره و بیت کوین دارند، زمانی ثروتمندتر می شوند که فدرال رزرو، خزانه داری و وال استریت تریلیون ها دلار جعلی را چاپ کنند. پس انداز کنندگان پول جعلی بزرگترین بازنده خواهند بود. بازنده نباشید.

در واقع، رابرت کیوساکی همچنان درباره سقوط فاجعه‌بار بازار هشدار می‌دهد و فدرال رزرو را به خاطر مدیریت تورم توسط این موسسه مقصر می‌داند. در ماه آوریل، او اشاره کرد که اگر تورم مهار نشود، ممکن است اقتصاد حدود ۵۰ درصد از جمعیت ایالات متحده را از بین ببرد.

در این بین، نویسنده اظهار داشت که ارزهای دیجیتال و فلزات گرانبها می‌توانند پناهگاهی امن برای افراد ارائه دهند. علیرغم مانورهای بازار کریپتو و فروش طولانی مدت که با فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX بدتر شد، کیوساکی اظهار داشت که دیدگاهش همچنان نسبت به بیت کوین صعودی است. به گفته کیوساکی:

من همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین هستم، اما نقره و ETF نقره را یکسان نمی دانم. و بیت کوین همان سم بنکمن فرید نیست، مشکل FTX است. در واقع، رابرت کیوساکی معتقد است که با وجود بحران بازار کریپتو، سقوط صرافی FTX بر آینده ارزهای دیجیتال تأثیری ندارد.

عواملی که می تواند اقتصاد جهانی را نابود کند

چند روز پیش، رابرت کیوساکی خاطرنشان کرد که اقتصاد جهانی می تواند بر اساس شکست زنجیره تامین، افزایش تورم و بی ثباتی سیاسی نابود شود و جنگ تجاری ایالات متحده و چین را به عنوان یک تهدید بالقوه معرفی کرد.

از آنجایی که رابرت کیوساکی نسبت به بیت کوین دیدگاه مثبتی دارد، این دارایی در تلاش است تا پس از چند روز تثبیت، صعودی پایدار به بالای ۱۷۰۰۰ دلار داشته باشد. در زمان انتشار، بیت کوین با افزایش ۱.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۷۱۸۰ دلار معامله می شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx