دادگاه ریپل | ریپل لبز درخواست جریمه SEC را رد کرد

دادگاه ریپل
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 128 نفر

آخرین اخبار دادگاه ریپل

شرکت ریپل لبز در پاسخ به درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مبنی بر پرداخت جریمه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد دلار، دیروز دادخواستی ارائه کرد و خواستار کاهش این رقم به حدود ۱۰ میلیون دلار شد.

استوارت آلدورتی، مدیر حقوقی ریپل لبز، در این دادخواست تأکید می‌کند که هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر بی‌احتیاطی یا تقلب از سوی ریپل در پرونده‌ی حاضر وجود ندارد و این شرکت در تمامی موارد مهم در دادگاه پیروز شده است.

آلدورتی در ادامه استدلال می‌کند که درخواست SEC برای پرداخت جریمه‌ی ۲ میلیارد دلاری “غیرقابل توجیه” و “غیرمتناسب با تخلفات ادعایی” است. به گفته‌ی او، این اقدام SEC تنها با هدف “ارعاب صنعت ارزهای دیجیتال” و “ایجاد رویه‌ای خطرناک برای سایر شرکت‌ها” انجام شده است.

این پاسخ پس از آن مطرح می‌شود که SEC ماه گذشته اعلام کرد ریپل باید به دلیل “فروش غیرقانونی XRP به سرمایه‌گذاران نهادی” جریمه شود. ریپل در دادخواست خود اذعان می‌کند که پس از حکم دادگاه، روش فروش XRP خود را تغییر داده و “اقدامات قابل‌توجهی” برای انطباق با قوانین اوراق بهادار انجام داده است. دادگاه فدرال منهتن قرار است در ماه مه سال جاری در مورد این پرونده حکم نهایی خود را صادر کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
4 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx