وضعیت دادگاه ریپل و SEC و تاثیر آن بر قیمت ریپل

دادگاه ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 734 نفر

جدای از اتفاقات اخیر بازار کریپتو، مانند پرونده های ورشکستگی پرمخاطب و رکود بازار، بخشی از تمرکز صنعت بر روی پرونده در حال اجرا ریپل با کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بوده است.

در واقع، با گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه طرف‌های درگیر احتمالاً موضوع را حل و فصل خواهند کرد، شایعاتی وجود دارد که پرونده ریپل اکنون به پایان رسیده است. مطمئناً نتیجه این پرونده بر بازار کلی ارزهای دیجیتال تأثیر خواهد گذاشت. این حکم احتمالاً مشخص می‌کند که کدام دارایی‌های دیجیتال را می‌توان تحت قوانین ایالات متحده یک اوراق بهادار در نظر گرفت.

همانطور که بنظر می‌رسد، هر دو طرف پیشنهادات نهایی خود را ارائه کرده‌اند، به امید اینکه حکم مساعدی از سوی قاضی آنالیسا تورس صادر شود. در خلاصه‌های پایانی، ریپل استدلال کرد که SEC قصد دارد که XRP را یک قرارداد سرمایه‌گذاری بداند اما «بدون هیچ گونه قرارداد، بدون هیچ گونه حقوق سرمایه‌گذار و بدون هیچ گونه تعهد ناشر».

همانطور که استوارت آلدروتی، وکیل عمومی ریپل، می‌گوید، پرونده نهایی از دادگاه می‌خواهد به نفع شرکت رای دهد. در توییتی در ۳ دسامبر، وکیل ریپل به این نکته اشاره کرد که این شرکت به دفاعی که «از طرف کل صنعت کریپتو» انجام داده افتخار می کند.

طبق گفته ریپل، SEC نتوانسته ثابت کند که فروش XRP بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۲۰ پیشنهادی برای یک “قرارداد سرمایه‌گذاری” و در نتیجه نقض قوانین اوراق بهادار فدرال بوده است. بنابراین، این شرکت بلاکچینی اعلام کرد که “دادگاه باید درخواست متهم را بپذیرد و باید درخواست SEC را رد کند.”

وضعیت دادگاه ریپل و SEC و تاثیر آن بر قبمت ریپل

با پیشرفت پرونده، سرمایه‌گذاران به نظارت بر ارزش XRP و چگونگی تأثیر آن بر ارز دیجیتال رتبه هفتم بر اساس ارزش بازار ادامه می‌دهند. شایان ذکر است که XRP در گذشته و زمانی که دادگاه احکام جزئی به نفع ریپل صادر کرده بود، رشد خوبی کرده است.

به عنوان مثال، پس از اینکه قاضی گزارش‌های شرکت‌هایی را که از گروه‌های صنعت فناوری ریپل و ارزهای دیجیتال حمایت می‌کردند را پذیرفت، قیمت این توکن افزایش یافت. پس از اینکه دادگاه تلاش رگولاتور برای خودداری از اسناد مربوط به مدیر سابق بخش، ویلیام هینمن، را رد کرد، ریپل یک برد دیگر به دست آورد. این اسناد شامل سخنرانی هینمن بود که در آن گفته بود اتریوم (ETH)، یک اوراق بهادار است.

جالب اینجاست که علیرغم مشکلات حقوقی ریپل، سرمایه‌گذاران به حمایت از شرکت ادامه می‌دهند و ارزش آن را تا نوامبر ۲۰۲۲ به ۱۵ میلیارد دلار افزایش می‌دهند. در این راستا، این ارزیابی، ریپل را در جایگاه دهم در میان با ارزش‌ترین استارت‌آپ‌های ایالات متحده قرار می‌دهد، همچنین این استارت آپ تنها شرکت کریپتویی در این لیست است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx