رابرت کندی می‌خواهد بودجه آمریکا را بر روی بلاکچین قرار دهد

رابرت کندی
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 87 نفر

رابرت اف کندی جونیور می‌خواهد بودجه ایالات متحده را برای شفافیت ۲۴ ساعته بر روی بلاکچین قرار دهد. طبق این طرح، مردم می‌توانند هزینه‌های دولت را به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته بازرسی کنند.

رابرت اف کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، اعلام کرد که می‌خواهد «کل بودجه ایالات متحده» را روی بلاکچین بگذارد تا آمریکایی‌ها بتوانند هر زمان که بخواهند آن را بررسی کنند. کندی گفت که قرار دادن داده‌ها بر روی یک بلاکچین، بودجه را «۲۴ ساعتِ روز» در دسترس قرار می‌دهد.

در دسترس قرار دادن داده‌های بودجه به صورت آنچین (on-chain) می‌تواند با انتشار مخارج فراتر از برنامه‌ها و گزارش‌های بودجه جاری دولت، نظارت عمومی را افزایش دهد. کندی جهت تاکید بر نیاز به نظارت عمومی، به بحث‌های گذشته در مورد ارتقای گران قیمت دستشویی‌های نظامی پنتاگون اشاره کرد و گفت:

«اگر کسی ۱۶ هزار دلار برای یک صندلی توالت خرج کند، همه در مورد آن باخبر خواهند شد.»

بلاکچین

طبق گزارش هیل، کندی نظر خود را در جریان رالی میشیگان بیان کرده است. وب‌سایت کندی تنها رویداد او در میشیگان را در ۲۱ آوریل به عنوان «یک شب خنده با رابرت اف کندی جونیور و دوستان» معرفی کرد – یک رویداد جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کمپین [انتخابی او].

دیگر تلاش‌های رابرت کندی در زمینه ارزهای دیجیتال

کندی به دلیل موضع مطلوب خود در قبال کریپتو، از جمله با یک پلتفرم کمپین مستقل با سیاست‌های سهل‌گیرانه در مورد ارزهای دیجیتال، شناخته شده است.

در مصاحبه ای با نیویورک پست در سال ۲۰۲۳، او سیاست‌هایی را توصیف کرد که برای محافظت از حقوق افراد در مورد «کیف پول، نودها و رمز عبور» همراه با حداقل کنترل‌ها در برابر پولشویی طراحی شده است.

او همچنین اهداف پیچیده‌تری را پیش برده است. در ژوئن ۲۰۲۳، او پیشنهاد کرد که تا حدی دلار آمریکا و تعهدات مربوط به بدهی ایالات متحده با بیت کوین پشتیبانی شود. او همچنین پیشنهاد معافیت بیت کوین از مالیات بر عایدی سرمایه را داده است. با این حال، مشخص نیست که آیا اهداف او قابل اجرا هستند یا خیر.

رابرت کندی در ماه می ۲۰۲۳ شروع به پذیرش کمک‌ها در قالب بیت کوین در کمپین خود کرد. سرمایه گذاری‌ خودش در بیت‌کوین نیز در آن تابستان آشکار شد.

کندی سیاست‌های مختلف موجود، از جمله مالیات پیشنهادی ۳۰ درصدی دولت بایدن برای استخراج ارزهای دیجیتال را محکوم کرده است. او همچنین اظهار داشته است که سیستم پرداخت FedNow دولت ایالات متحده می‌تواند منجر به ممنوعیت بیت کوین شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx