احتمالا روسیه ارزدیجیتال بانک مرکزی خود را تا ۲۰۲۳ راه اندازی می کند

ارزدیجیتال بانک مرکزی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 480 نفر

راه اندازی ارزدیجیتال بانک مرکزی روسیه تا ۲۰۲۳

بانک روسیه در آخرین گزارش خود نشان داد که روبل دیجیتال از سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. بانک روسیه در آخرین به روز رسانی سیاست پولی خود، نشان داد که ارزدیجیتال بانک مرکزی آن (CBDC)  اجازه اجرای آزمایشی این فناوری را گرفته است، به این معنی که برخی از روبل‌های دیجیتال می‌توانند فقط برای پرداخت برای کالاها یا خدمات خاص طراحی شوند.

به گفته بانک مرکزی، این فناوری کارایی پرداخت های عمومی را افزایش می‌دهد. خریدهای روزمره عموم مردم و قراردادهای دولتی به طور خاص به عنوان زمینه هایی که می توانند از این فناوری بهره مند شوند ذکر شده است.

این گزارش یک جدول زمانی برای اجرای ارزدیجیتال بانک مرکزی خود ارائه کرد. انتظار می‌رود مؤسسات اعتباری در سال آینده به هم متصل شوند. دولت همچنین می تواند پرداخت ها را به روبل دیجیتال پرداخت و دریافت کند. یک حالت آفلاین که امکان ادغام موسسات مالی خارج از بخش بانکی را فراهم می کند، برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.

بانک روسیه اعلام کرد که تکنولوژی روبل دیجیتال باعث در دسترس بودن خدمات مالی; (به ویژه در مناطق دورافتاده) می شود. این تکنولوژی هزینه تراکنش ها را کاهش می دهد و به توسعه زیرساخت یک سیستم پرداخت جدید هم در داخل کشور و هم با سایر کشورها کمک می کند.

این گزارش پس از تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال و بیت کوین منتشر شده است. با این حال، بانک روسیه اعلام کرده است که; پس از ممنوعیت این کشور از سیستم بانکی سوئیفت; با استفاده از ارزهای دیجیتال در تسویه حساب های فرامرزی مخالفت نمی کند. گفته می شود ارزدیجیتال بانک مرکزی می تواند باعث دور زدن تحریم های بین المللی علیه روسیه شود.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx