سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp سد راه کریپتو

کریپتو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1014 نفر

سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp فعالیت های مرتبط با کریپتو را محدود کرد

شرکت‌های حوزه کریپتو و بیت کوین معمولاً طی سال‌های اخیر قربانی سرکوب‌ شرکت‌ها بوده‌اند. در حال حاضر یکی از بزرگترین خدمات ایمیل مارکتینگ در جهان نیز همینکار را کرده است. در اوایل این هفته، برخی از شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات رمزنگاری برجسته در توییتر شکایت خود را از سرویس بازاریابی Mailchimp  اعلام کردند. مشکل چیست؟ بسته شدن حساب های آنها بدون هیچ گونه هشدار قبلی.

شکایات از Mailchimp

چندین صاحب پلتفرم های کریپتویی در توییتر از سرویس بازاریابی ایمیلی Mailchimp برای آنچه به نظر می رسد بسته شدن هدفمند حساب ها باشد، شکایت کرده اند. این شکایات از سوی افرادی بوده است که کسب‌ وکارشان نوعی خدمات کریپتویی یا خبرنامه مرتبط با ارزهای دیجیتال را ارائه می داده اند و به گفته آن‌ها، Mailchimp  بدون هیچ هشدار قبلی حساب‌های آنها را بسته است.

از معروفترین حساب های بسته شده، پلتفرم جمع آوری داده های کریپتویی مساری است که موسس آن از این اتفاق ابراز ناامیدی کرد. رایان سلکیس توضیح داد که Mailchimp حساب‌های خود را به‌عنوان پلتفرم‌زدایی هدفمند از خدمات کریپتویی بسته است.

یکی دیگر از پلتفرم‌هایی که توسط این سرویس مسدود شده بود، Decrypt، یک رسانه خبری ارزدیجیتالی بود. مشابه مساری، بنیانگذار این پلتفرم نیز در توییتر فاش کرده بود که Mailchimp حساب های آنها را نیز غیرفعال کرده است. رابرتز توضیح داد که Decrypt بیش از چهار سال از سرویس بازاریابی ایمیلی استفاده کرده بود و حساب کاربری آنها بدون هیچ هشداری غیرفعال شد.

رابرتز در توییت خود گفت: «امروز، Mailchimp  که بیش از ۴ سال از آن استفاده می کرده‌ایم، حساب خبرنامه ما را بدون هیچ هشدار یا توضیحی غیرفعال کرد. اکنون از جستجوهای توییتر می بینم که این مسدود شدن حساب ها برای بسیاری از سازندگان محتوای رمزنگاری اتفاق افتاده است. آیا برای شما اتفاق افتاده است؟ ما دوست داریم در مورد آن بشنویم.”

تاریخ تکرار می شود

این اولین باری نخواهد بود که Mailchimp حساب پلتفرم های کریپتویی را مسدود می کند. چهار سال پیش، این شرکت پس از اعلامیه ای مبنی بر اینکه پلتفرم های کریپتو تعداد زیادی شکایت از سوی کاربران دریافت کردند، ممنوعیت فعالیت شرکت های کریپتویی را از پلتفرم خود آغاز کرد.

برای مدتی، به نظر می رسید که آتش آرام شده است; زیرا کاربران بار دیگر قادر به ارسال پیام های بازاریابی مرتبط با رمزارز با استفاده از این پلتفرم بودند. با این حال، در یک هفته گذشته اوضاع مجددا بد شده است.

سایر کاربرانی که قربانی این محدودیت شده اند عبارتند از جسی فریزلند، بنیانگذار Cryptoon Goons،که یک مجموعه NFT  است. هنرمند حوزه توکن های غیرمثلی، Ocarina یکی از اولین کسانی بود که این ممنوعیت ها را گزارش کرد; و در تاریخ ۱ آگوست در توییتر اعلام کرد که Mailchimp آنها را به دلیل; تضاد با “خط مشی استفاده قابل قبول” ممنوع کرده است.

گمانه زنی هایی در مورد دلیل این ممنوعیت های گسترده وجود دارد. تا زمان نوشتن این مقاله، Mailchimp به شکایات طرف‌های آسیب‌دیده پاسخی نداده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx