توزیع ایردراپ FLR بین هولدرهای ریپل بعد از 20 ماه

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

توزیع ایردراپ FLR بین هولدرهای ریپل بعد از 20 ماه در صرافی هیوبی ژاپن پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال ژاپنی Huobi Japan، زیرمجموعه ژاپنی پلتفرم معاملاتی محبوب Huobi، اعلام کرده است که بعد از 20 ماه توکن های شبکه Flare ($FLR) را بین دارندگان توکن ریپل توزیع می کند. بر اساس ترجمه اعلامیه  Huobi Japan که […]

ریپل

توزیع ایردراپ FLR بین هولدرهای ریپل بعد از 20 ماه در صرافی هیوبی ژاپن

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال ژاپنی Huobi Japan، زیرمجموعه ژاپنی پلتفرم معاملاتی محبوب Huobi، اعلام کرده است که بعد از 20 ماه توکن های شبکه Flare ($FLR) را بین دارندگان توکن ریپل توزیع می کند.

بر اساس ترجمه اعلامیه  Huobi Japan که امروز منتشر شده است، کسانی که در 12 دسامبر 2020، در ساعت 9 صبح در ژاپن ریپل داشتند، اکنون ارز FLR را با نسبت 1:1 بر اساس دارایی ریپل خود در زمان اعلام این خبر دریافت خواهند کرد..

مشخص نیست که آیا صرافی توکن $SGB Songbird را نیز به کاربران عرضه خواهد کرد یا خیر. زیرا در اطلاعیه قبلی اعلام شده بود که شرکت در نظر دارد دارایی این توکن را در صرافی بپذیرد و توزیع کند. اما در آخرین اطلاعیه خود به این توکن اشاره ای نکرد.

شایان ذکر است، Songbird، توکن اصلی شبکه Canary for Flare است. این شبکه در نظر گرفته شده است تا یک شبکه طولانی مدت برای آزمایش تغییرات مبتنی بر حاکمیت در  Flare، مانند ادغام F-Assets  جدید، تغییرات در FTSO، سیستم های F-Asset یا هر تغییر شبکه دیگری باشد.

معرفی شبکه Flare

شبکه Flare یک بلاک چین است که قابلیت‌های قرارداد هوشمند را به ریپل و سایر دارایی‌های رمزارزی که هنوز آن‌ها را ندارند، می‌آورد. Flare این ویژگی‌ها را از طریق یک بلاک چین جداگانه به شبکه لجر ریپل وارد می‌کند.

توکن‌های Spark قرار است از طریق مکانیسم‌های رای‌دهی برای حاکمیت در شبکه Flare استفاده شوند; و دارندگان توکن می‌توانند با استیک کردن توکن‌های Spark; به عنوان وثیقه برای تضمین صدور و بازخرید FXRP، استفاده کنند. کاربران می توانند با خیال راحت صدور، استفاده و بازخرید بدون نیاز به اعتماد به شخص ثالثی ریپل را در شبکه Flare فعال کنید.

در اوایل سال جاری، Flare Networks  همکاری جدیدی با Ola finance را شروع کرد.  Ola finance  پلتفرمی است که در جهت گسترش بیشتر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi); به دارایی‌هایی مانند بیت کوین، ریپل و دوج کوین; قابلیت های وام‌دهی سفارشی‌شده را ارائه می‌دهد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx