صرافی FTX درحال بررسی برای خرید سلسیوس

سلسیوس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 414 نفر

بنیانگذار FTX گفت که این شرکت «قیمت منصفانه ای» را برای دارایی‌های وویجر پرداخت کرده است و به دنبال انجام همین کار در معامله دارایی‌های سلسیوس است.

سم بنکمن-فرید، بنیانگذار و مدیر عامل FTX، جزئیاتی را در مورد نحوه رویکرد شرکتش درمورد خرید تجهیزات سلسیوس به اشتراک گذاشته است. این اظهارات در پی این است که FTX ایالات متحده دارایی‌های وویجر دیجیتال ورشکسته را به مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار از طریق حراج خریداری کرد و گزارش اخیر مبنی بر این است که FTX در حال بررسی پیشنهادی برای دارایی‌های سلسیوس نیز بوده است.

بنکمن-فرید در پاسخ به توییتی از بنیانگذار BnkToTheFuture، توضیح داد که پیشنهاد شرکت او “منصفانه” بوده است.  هدف بنکمن-فرید و شرکتش «کسب درآمد از خرید دارایی ها نیست» و در عوض بر کامل کردن دوباره درخواست مشتریان متمرکز است. گزارش‌هایی مبنی بر اینکه FTX برنده مناقصه دارایی‌های وویجر دیجیتال شده بود برای اولین بار در ۲۷ سپتامبر منتشر شد و ارزش این معامله ۱.۴ میلیارد دلار گزارش شد.

اطلاعات کمی در مورد سرنوشت مشتریان وویجر و دارایی‌های رمزنگاری آنها داده شد، فقط این پلتفرم اشاره کرد که FTX US “پس از پایان پرونده فصل ۱۱ شرکت، مشتریان را قادر به تجارت و ذخیره ارزهای دیجیتال می‌کند.” با این حال، به نظر می رسد که سپرده گذاران سلسیوس در این مرحله در وضعیت بدتری از بلاتکلیفی قرار دارند، اگرچه این احساس عمومی وجود دارد که شرکت می تواند به دنبال حراج میلیاردها دلار دارایی خود باشد، اگرچه برنامه های دیگری مانند بازپرداخت مشتری با توکن های سلسیوس (CEL) نیز داشت. بخش اعظم این موضوع بر نحوه پیشبرد روند ورشکستگی سلسیوس تأثیر می گذارد، با بررسی مستقلی که در دست انجام است تا توان مالی شرکت تحت محاصره را مشخص کند.

چندین تنظیم کننده اعتراضات خود را به فروش دارایی های استیبل کوین توسط سلسیوس ارائه کرده اند، در حالی که وزارت دادگستری نیز به پیشنهاد این شرکت مبنی بر باز کردن برداشت برای مشتریان خاص تا تکمیل گزارش بررسی کننده اعتراض کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx