صرافی ارز دیجیتال سامسونگ راه اندازی می شود!

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 509 نفر

راه اندازی صرافی ارز دیجیتال در کره جنوبی توسط سامسونگ

طبق گزارش‌ها، شرکت‌های اوراق بهادار کره جنوبی از جمله سامسونگ تمرکز خود را بر روی صنعت ازرهای دیجیتال معطوف کرده‌اند و قصد دارند در نیمه اول سال ۲۰۲۳ صرافی ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کنند. این شرکت‌ها عبارتند از Mirae Asset Securities و سامسونگ سکیوریتیز (SamsungSecurities).

تنظیم‌کننده‌های مالی داخلی کره جنوبی در چند سال گذشته نسبت به شرکا های مرتبط با ارزهای دیجیتال بسیار سخت‌گیرانه عمل کرده‌اند. سال گذشته، به دلیل الزامات اجباری که سازمان اطلاعات مالی (FIU) اجرا کرد، بیش از ۶۰ پلتفرم معاملاتی فعالیت خود را متوقف کردند.

موج جدیدی از صرافی ارز دیجیتال در کره جنوبی

یک رسانه محلی فاش کرد که هفت شرکت بزرگ اوراق بهادار کره جنوبی قصد دارند در ماه های اول سال آینده صرافی های ارز دیجیتال ایجاد کنند. اخیراً این نهادها با ناظران مالی داخلی همکاری می کنند تا تا پایان سال ۲۰۲۲ مجوز چنین فعالیت هایی را دریافت کنند.

یکی از مقامات یکی از این شرکت ها گفت: در حال حاضر، توافق های لازم برای تاسیس در حال نهایی شدن است.

دو مورد از این شرکت ها Mirae Asset Securities و سامسونگ سکیوریتیز هستند. برای معرفی صرافی ارز دیجیتال خود، اولی قصد دارد یک شرکت تابعه تحت مشاوره دارایی Mirae (یک سازمان وابسته) ایجاد کند. این صرافی خدمات معاملاتی بیت کوین، اتریوم و همچنین توکن های غیرمثلی (NFT)  را به مشتریان ارائه می دهد.

به نوبه خود، سامسونگ سکیوریتیز به دنبال ورود به تجارت توکن های بهادار مبتنی بر بلاک چین است. در سال ۲۰۲۱، این شرکت سعی کرد یک صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کند. اما نتوانست تیم لازم از متخصصان را که باید این کار را انجام می دادند را سازماندهی کند.

برنامه‌های این شرکت‌های کره‌ای در راستای موضع رئیس‌جمهور تازه انتخاب شده این کشور، یون سوک یول است. اوایل سال جاری، او قول داد که حداقل مالیات بر عایدی سرمایه و سود حاصل از سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را افزایش دهد. و در نتیجه، فضای بهتری برای سرمایه گذاران داخلی ایجاد کند.

سازمان اطلاعات مالی

سال گذشته، FIU، رگولاتور مالی کره جنوبی، به همه پلتفرم‌ها و صرافی های ارز دیجیتال محلی دستور داد قوانین ضد پولشویی (AML) خود را رعایت کنند و در سازمان دیده بان ثبت نام کنند. بیش از ۶۰ شرکت نتوانستند این الزامات را برآورده کنند و در سپتامبر ۲۰۲۱ فعالیت خود را تعطیل کردند.

چهار صرافی ارز دیجیتال اصلی آپ بیت، بیت هامب، کوین وان و کربیت با موفقیت مراحل لازم را انجام دادند و به ارائه خدمات به کاربران کره ای ادامه دادند.

شرکت‌هایی مانند  پروبیت، کشیرست، و فلای بیت گواهی‌های اوراق بهادار دریافت کردند که به آنها اجازه می‌داد در کشور به فعالیت خود ادامه دهند، اما بدون پرداخت سود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx