آموزش دریافت ایردراپ اسکرول Scroll

ایردراپ اسکرول
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۱۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1704 نفر

یکی از راه‌های کسب درآمد از دنیای ارزهای دیجیتال، دریافت ایردراپ‌ها است. ایردراپ (Airdrop) در دنیای رمزارزها به توزیع رایگان توکن یا کوین به کاربران، به منظور تبلیغ و افزایش آگاهی از یک پروژه جدید یا موجود، گفته می‌شود. این روش به عنوان یک استراتژی بازاریابی برای جذب کاربران جدید و فعال کردن جامعه رمزارزها عمل می‌کند. ما در ارزینجا همیشه سعی کرده‌ایم تا انواع موقعیت‌های کسب درآمد از رمزارزها را بیابیم و آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم. در این مطلب نیز به سراغ پروژه اسکرول (Scroll) رفته‌ایم که ایردراپ آن تایید شده است و می‌تواند موقعیت سودآوری را ایجاد کند؛ پس با ما همراه باشید.

اسکرول چیست؟

اسکرول یک رول آپ دانش صفر (ZK-rollup) مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم (EVM) است که در اوایل سال ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از اکوسیستم پر رونق اتریوم آغاز به کار کرد. اسکرول از zkEVM به عنوان جزء اصلی خود استفاده می‌کند و از یک شبکه اثبات غیرمتمرکز برای حل مشکل کارایی در شبکه اتریوم بهره می‌برد. اسکرول هنوز توکن اختصاصی خود را ندارد، اما وجود یک توکن اختصاصی برای آن تایید شده است. تیم توسعه دهنده اسکرول در مجموع ۸۰ میلیون دلار بودجه از برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری مانند Polychain و Sequoia جذب کرده است، تیم توسعه، شبکه اصلی اسکرول را راه‌اندازی کرده‌ است و کاربران اولیه‌ای که در شبکه اصلی و تست‌نت با این پلتفرم تعامل داشته باشند، ممکن است در صورت راه‌اندازی توکن، ایردراپ این پروژه را دریافت کنند. ما به شما توصیه می‌کنیم که به طور منظم سعی کنید با انجام تراکنش و روش‌های دیگر، با این پروژه تعامل داشته باشید؛ زیرا این کار به طور قابل توجهی شانس شما را برای دریافت ایردراپ احتمالی افزایش می‌دهد.

آموزش دریافت ایردراپ اسکرول

تسک‌های اعلام شده از سوی اسکرول برای دریافت ایردراپ این پروژه شامل دو دسته اصلی شبکه اصلی و شبکه فرعی می‌شد. در ادامه نیز ما تسک‌های اسکرول را در همین دو دسته بررسی و مرور می‌کنیم. قبل از اینکه ادامه دهیم، پیشنهاد می‌کنیم که یک کیف پول متاسک برای خود ایجاد کنید. برای این کار می‌توانید از مقاله آموزشی زیر استفاده کنید.

تسک‌های تست نت اسکرول

پس از نصب و راه اندازی کیف پول متامسک و اطمینان از اینکه کلید خصوصی خود را به صورت آفلاین ذخیره کرده‌اید، از طریق این لینک وارد صفحه تست نت ایردراپ اسکرول شوید.

ایردراپ اسکرول

پس از ورود به سایت، با تصویر فوق مواجه می‌شوید. از قسمت Connect Wallet کیف پول متامسک خود را به پلتفرم متصل کنید. پس از اتصال، دکمه Connect Wallet به دکمه Add To Metamask تغییر می‌کند. با استفاده از این گزینه می‌توانید شبکه های سپویلا و اسکرول را به کیف پول خود اضافه کنید. برای ادامه تسک‌ها به مقداری توکن تستی ETH بر روی شبکه سپویلا نیاز دارید. برای دریافت توکن‌های تستی Sepoila می‌توانید از این لینک استفاده کنید. پس از ورود به لینک، با وارد کردن آدرس اتریوم خود می‌توانید مقداری ETH تستی دریافت کنید.

در گام بعدی، از صفحه تست نت ایردراپ اسکرول، وارد قسمت Bridge شوید که پس از آن با صفحه زیر روبه‌رو خواهید شد.

آموزش ایردراپ اسکرول

در این قسمت باید مقداری از ETH های سپویلای خود را به شبکه تستی سپویلا بریج کنید. برای این کار مبلغ مدنظر خود (ترجیحا بیشتر از صد دلار) را وارد کنید و دکمه Deposit funds را بزنید. پس از تایید تراکنش و نهایی شدن آن، ETH سپویلای شما به شبکه سپویلا اسکرول منتقل می‌شود. حال از تب بالایی، وارد قسمت Withdraw to Ethereum شوید. در این قسمت رقم واریز کرده خود را، برای برداشت وارد کنید. مطابق تصویر زیر، دکمه Withdraw fund فعال می‌شود. بر روی آن کلیک کنید.

ارز دیجیتال اسکرول

پس از این مرحله در تب کلیم (Claim) جزئیات تراکنش خود را مشاهده می‌کنید. بسته به وضعیت شبکه، پس از مدت کوتاهی توکن های شما به کیف پولتان افزوده می‌شوند. در تمام مراحل، مانند واریز و برداشت، کیف پول متامسک از شما امضا (تایید تراکنش) می‌خواهد، درصورتی که روی شبکه صحیح قرار داشته باشید، به صورت خودکار این درخواست تایید را در پنجره‌ای که توسط متامسک باز می‌شود، مشاهده خواهید نمود.

تسک‌های شبکه اصلی اسکرول

پس از راه اندازی شبکه اصلی اسکرول، روش‌های متعددی برای ایجاد تعامل با این شبکه وجود دارد. توجه داشته باشید که درحال حاضر، اهمیت تعامل با شبکه اصلی بسیار بیشتر از شبکه تستی است. پیشنهاد می‌شود در صورت تمایل، حتما روی شبکه اصلی با اسکرول تعامل برقرار کنید. برای چنین کاری به مقداری سرمایه نیاز خواهید داشت.

بریج Scroll

تسک‌های این قسمت کاملا مانند مراحل قبلی است، با این تفاوت که در این بخش، به جای ETH تستی، شما باید رمزارز ETH را به اسکرول بریج کنید. اگر در کیف پول خود اتریوم ندارید، می‌توانید به سرعت و با نرخ‌های رقابتی، از صرافی ارزینجا نسبت به خرید ETH اقدام نمایید. برای شروع فرایند، از این لینک وارد صفحه اصلی ایردراپ اسکرول شوید. اگر شبکه های اتریوم و اسکرول را به متامسک خود اضافه نکرده‌اید از قسمت Add To Metamask این کار را انجام دهید. سپس ETHهای خود را به شبکه اسکرول بریج کنید. با انجام این کار شما از طریق یک تراکنش واریز و یک تراکنش برداشت با اسکرول تعامل برقرار می‌کنید. درصورت تمایل به انجام سایر روش‌ها، در ادامه به این توکن‌ها نیاز خواهید داشت.

  •  توجه: از آنجایی که این روش مبتنی بر شبکه اصلی اتریوم و اسکرول است. می‌توانید این فرایند را در زمانی انجام دهید که کارمزدهای شبکه اتریوم کمتر است.

معامله بر روی پلتفرم Ambient

امبینت (Ambient) یک پلتفرم دیفای است که خدمات مربوط به تامین نقدینگی و ترید و سواپ ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کند. این پلتفرم از شبکه اتریوم و شبکه اسکرول پشتیبانی می‌کند و به دلیل کارمزدهای کمی که دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای ایجاد تعامل با شبکه اسکرول باشد. ناگفته نماند که تا کنون، برنامه‌های غیرمتمرکز زیادی شبکه اسکرول را ادغام کرده‌اند؛ مانند آوه، سوشی سواپ، کایبر نتورک و… . لیست کامل این dAppها را می‌توانید از لینک زیر مشاهده کنید.

ما امبینت را انتخاب کردیم، زیرا تا زمان نگارش این مقاله، بهینه ترین روش ممکن برای برقرای تعامل با اسکرول محسوب می‌شود. برای استفاده از این پلتفرم وارد این آدرس شوید.

توکن اسکرول

از قسمت Connect Wallet کیف پول متامسک خود را به پلتفرم امبینت متصل کنید. سپس (از بالای صفحه سمت راست) شبکه را به Scroll تغییر دهید. حال با استفاده از ستون سفارش گذاری سمت راست، نسبت به تبدیل ارزهای دیجیتال مختلف اقدام کنید. برای پرداخت هزینه تراکنش کمتر می‌توانید این کار را در زمان‌هایی انجام دهید که کارمزد شبکه مقدار کمتری باشد.

سخن پایانی

اسکرول یک پروژه جدید است که به عنوان پروژه‌ای معتبر در اکوسیستم اتریوم شناخته می‌شود. توزیع توکن اسکرول تایید شده است که می‌توان با ایجاد تعامل با این پلتفرم، در ایردراپ آن شرکت کرد. راه‌های مختلفی برای ایجاد تعامل با اسکرول وجود دارد که در این مقاله برخی از آن‌ها را بررسی کردیم. علاوه بر موارد فوق می‌توانید با سایر برنامه‌های غیرمتمرکز موجود در اسکرول با این شبکه تعامل برقرار کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۱۲ دیدگاه
1 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

12 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
Hmk
Hmk
19 روزها قبل

سلام دوست عزیز
من ایردراپ نگرفتم
ولی با آدرس کنترکت اسکرول بر بستر bnb . Bep20 نزدیک ۳۰۰ دلار روی قیمت زیر ۱۳ سنت خرید داشتم که توی کیف پول متامسک گذاشتم
۲ سوال داشتم
۱ فروش و لانچ در صرافی ها چه زمانی هست آیا گفته شده ؟؟
۲ چرا داخل کیف پول قیمت اسکرول نمیاد ولی تعدادش مشخص هست؟؟
ممنون بابت راهنمایی شما

ولات
ولات
9 روزها قبل
پاسخ دهید  Hmk

سلام دوست عزیز،،این افتخاری بی*** سر همه راه گذاشته،مام مثل شما شدیم

Hmk
Hmk
5 روزها قبل
پاسخ دهید  ولات

۴ may لیست میشه

حسین ابراهیمی
حسین ابراهیمی
17 روزها قبل

سلام کانترکت این هست
0x92cc46571961b3402c0506fA9dd7C46295c1FBDd

Hmk
Hmk
5 روزها قبل
پاسخ دهید  حسین ابراهیمی

۴ may لیست میشه

سالار
سالار
3 روزها قبل
پاسخ دهید  حسین ابراهیمی

اگه از کانال تلگرام گرفتی کلاهبرداری سریع به فتا اطلاع بده

ن. د
ن. د
13 روزها قبل

سلام من هم ایردراپ مگرفتم
ارز اسکرول ۱ اسکرول ۲ رو خریداری کردم
سوالاتم مثلhmk هست کی باید بفروشم؟
0x5AA9c54B9EAfE218F02Bb135450d166C8f731769
این کانترکت اسکرول ۲ بود
و پایینی کانا کت اسکرول یک
0x92cc46571961b3402c0506fA9dd7C46295c1FBDd

Hmk
Hmk
6 روزها قبل

https://www.geckoterminal.com/bsc/pools/0xae632ecd832832c9d4f5d71f8a26e0d8bed89799
این مشخصات ارز scroll هستش که داخل سایت gecko ثبت شده
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
0x92cc46571961b3402c0506fa9dd7c46295c1fbdd
آدرس کنترکت
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
داخل gopluslabs هم مشخصات کلی نوشته شده
https://gopluslabs.io/token-security/56/0x92cc46571961b3402c0506fa9dd7c46295c1fbdd
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
بلک لیست دارد
مالیات خرید ندارد
مالیات فروش ۹۹ درصد
هانی پات ندارد
با این تفاسیر شما ی بررسی بفرمایید
واقعا اسکن هستش یا خیر
ممنون

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
9 ساعت ها قبل
پاسخ دهید  Hmk

سلام روزتون بخیر باشه
نمودار ارز کاملا مشهوده که اسکم می باشد
پروژه کاملا کلاهبرداریه متاسفانه

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

12
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx