آموزش دریافت ایردراپ تایکو Taiko

آموزش دریافت ایردراپ تایکو
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1059 نفر

درمیان ایردراپ‌های احتمالی سال ۲۰۲۴، تایکو یکی از پروژه‌هایی است که ارزش توجه را دارد. تایکو یک رول‌آپ دانش صفر (ZK-Rollup) عمومی و مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم (EVM) است که به صورت غیرمتمرکز عمل می‌کند. هدف این پروژه این است که توسعه‌دهندگان و کاربران برنامه‌های غیرمتمرکزی (dApp) که برای لایه ۱ اتریوم ساخته شده‌اند، بتوانند بدون نیاز به تغییر خاصی از آن‌ها روی تایکو استفاده کنند. در نتیجه، dAppها می‌توانند به راحتی روی لایه ۲ مستقر شوند و در عین حال از امنیت اتریوم بهره‌مند شوند، در حالی که کارمزد تراکنش‌های آن‌ها بسیار کمتر از لایه ۱ خواهد بود. در حال حاضر تایکو توکن اختصاصی خود را ندارد، اما تأیید کرده است که توکنی به نام “TKO” را راه‌اندازی خواهد کرد. کاربرانی که اقداماتی را در شبکه آزمایشی این پلتفرم انجام دهند، ممکن است در زمان راه‌اندازی توکن، ایردراپ تایکو را دریافت کنند.

آموزش دریافت ایردراپ تایکو Taiko

برای دریافت ایردراپ تایکو باید با این پلتفرم تعامل برقرار کرد. برای برقراری تعامل با تایکو، راه‌های مختلفی مانند بریج کردن توکن‌های تستی، دیپلوی کردن قرارداد هوشمند و… وجود دارد. در ادامه به توضیح روشی می‌پردازیم که در وب‌سایت رسمی تایکو به آن اشاره شده است.

اگر کیف پول متامسک ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از شروع فرایند نسبت به ایجاد آن اقدام نمایید. شما همچنین می‌توانید سایر کیف پول‌های وب۳ خود را به این کیف پول اضافه کنید اما برای شرکت در ایردراپ‌ها استفاده از ولت‌های اصلی پیشنهاد نمی‌شود. برای اطلاع از نحوه ایجاد و طریقه استفاده از کیف پول متامسک به لینک زیر مراجعه کنید.

برای شروع ابتدا از طریق این لینک وارد صفحه تست نت تایکو شوید.

ایردراپ تایکو

پس از ورود به سایت، با تصویر فوق مواجه خواهید شد. از قسمت Connect Wallet کیف پول متامسک خود را به این قرارداد هوشمند متصل کنید. پس از اتصال کیف پول به قرارداد هوشمند، پیامی مشابه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت باید شبکه Holesky را به کیف پول خود اضافه کنید. با انتخاب Holesky کیف پول متامسک از شما درخواست تایید می‌کند که پس از امضای این درخواست، این شبکه تستی به صورت خودکار به کیف پول شما افزوده خواهد شد.

ارز دیجیتال TKO

حال برای ادامه، به مقداری توکن تستی در شبکه Holesky نیاز دارید. به منظور دریافت این توکن‌ها وارد این لینک شوید. مطابق تصویر زیر در قسمت مشخص شده آدرس Holesky خود (که در مرحله قبل به متامسک افزودید) را وارد کنید. تیک مروبط به im not a robot را پرکنید تا گزینه Verify برای شما فعال شود. روی آن کلیک کنید تا وارد گام دوم (Step 2) شوید.

آموزش ایردراپ تایکو

در مرحله بعدی، سایت متنی را برای شما تولید می‌کند و از شما می‌خواهد که این متن را در توییتر به اشتراک بگذارید.

آموزش ایردراپ تایکو

تیک زیر متن را پر کنید و بر روی کلید Tweet کلیک کنید. در پنجره باز شده، وارد حساب توییتر خود می‌شوید و متن از پیش نوشته شده را توییت می‌کنید. پس از آن آدرس URL (لینک) توییت خود را کپی کنید و آن را در قسمت Tweet URL وارد کنید و بر روی Submit کلیک کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

پس از چند دقیقه توکن‌های اتر تستی مبتنی بر شبکه Holesky به آدرس شما منتقل می‌شود.

سواپ توکن در تایکو

برای سواپ توکن‌های تستی خود و برقراری تعامل با شبکه تایکو، دوباره به صفحه تست نت تایکو (لینک اول) بازگردید.

مطابق تصویر فوق مقدار ETH مدنظر خود را وارد کنید و بر روی دکمه Bridge کلیک کنید. افزونه متامسک برای شما باز می‌شود و در صورت تایید تراکنش، بریج شما با موفقیت تکمیل می‌شود. حال همین فرایند را از شبکه Katla به شبکه Holesky انجام دهید. این تراکنش ممکن است کمی زمان‌بر باشد.

خرید و فروش ارز دیجیتال

همچنین از قسمت transactions می‌توانید مطابق تصویر فوق، سابقه تراکنش‌های خود را مشاهده کنید. زمانی که وضعیت تراکنش در حالت Claimed قرار بگیرد یعنی که تراکنش به طور کامل انجام شده است. شما می‌توانید برای تعامل بیشتر مراحل فوق را در فواصل زمانی متفاوت دوباره تکرار کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
4.5 2 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
محسن
30 روزها قبل

سلام معمولا ایردراپها‌ چه مدت طول میکشه از توکن تبدیل به کوین بشن؟

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
25 روزها قبل
پاسخ دهید  محسن

سلام محسن عزیز روز بخیر، تاریخ و زمان دقیقی مشخص نیست

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx