اعلام خبر راه‌اندازی شیباریوم و انفجار قیمت توکن Bone

راه اندازی شیباریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

اعلام خبر راه‌اندازی شیباریوم و انفجار قیمت توکن Bone

راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ شیباریوم آماده راه اندازی است.  اکانت رسمی توییتر شیباریوم می‌گوید که شمارش معکوس راه اندازی این لایه ۲ اکنون آغاز شده است و نسخه بتا این پلتفرم در هفته جاری رونمایی خواهد شد. تیم سازنده شیباریوم می‌گوید که راه‌اندازی این لایه دو برای عموم افراد در دسترس خواهد بود و به هر کسی اجازه می‌دهد تا در پروتکل جدید شرکت کند.

ارتش شیبا توجه کنید! ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم نسخه بتای عمومی شیباریوم در این هفته راه اندازی می شود! مطمئن شوید که شبکه‌های اجتماعی رسمی ما را در چند روز آینده دنبال می‌کنید زیرا ما تمام جزئیات نحوه دسترسی به وب‌سایت بتا را از این طریق اعلام می‌کنیم.

شیباریوم یک بلاک چین لایه ۲ شبیه به پالیگان (MATIC) است. این راه حل لایه دو طراحی شده است تا به توسعه دهندگان اجازه دهد برنامه های سریع، ارزان و بسیار مقیاس پذیر ایجاد کنند و اکوسیستم جدیدی از توکن های سفارشی ایجاد می کند که می توانند با استفاده از توکنBone ShibaSwap (BONE)  برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها استفاده کنند. راه اندازی قریب الوقوع باعث جهش بزرگ در قیمت توکن BONE شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، توکن Bone 11 درصد افزایش یافته است و در زمان انتشار با قیمت ۱.۷۲ دلار معامله می شود.

همچنین این تیم قبلا اعلام کرده بود که توکن Bone تنها توکن این شبکه خواهد بود. این تیم بیان کرد کرد که راه حل لایه ۲ شیباریوم کاملا متعلق به جامعه شیبا اینو است. توسعه دهندگان بر پایه و اساس محکم شیباریوم در نوآوری و در عین حال تقویت اکوسیستم شیبا اینو تاکید کردند. آن‌ها از هیجان و انرژی جامعه تشکر کردند و می گویند که کاربران باید اطلاعیه های رسمی را زیر نظر داشته باشند و از اطلاعات نادرست طرف های خارجی اجتناب کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx