صرافی کراکن بانک خود را راه‌اندازی می‌کند

بانک صرافی کراکن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 423 نفر

صرافی کراکن بانک خود را راه‌اندازی می‌کند

صرافی کراکن با وجود یک محیط نظارتی چالش برانگیز و بسته شدن اخیر خدمات سهامداری زنجیره ای خود برای مشتریان آمریکایی به منظور تسویه اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مبنی بر نقض قوانین اوراق بهادار، برنامه های خود را برای راه اندازی یک بانک سنتی ادامه می دهد.

مارکو سانتوری، مدیر ارشد حقوقی صرافی کراکن در پادکست The Scoop به فرانک چاپارو گفت: بانک کراکن پیشرفت‌هایی خوبی داشته است و راه‌اندازی آن نزدیک است. او ادامه داد: ما آن خودکارها را با زنجیرهای توپ کوچک خواهیم داشت. هزاران عدد از آنها با آرم خود را سفارش می دهیم و به میز بانک های وال استریت در همه جا وصل می کنیم.

یک بانک جدید که از بخش کریپتو متولد شده است، در زمانی پر فراز و نشیب برای صنعتی که هنوز با پیامدهای گسترده سقوط صرافی FTX مواجه است، راه اندازی خواهد شد. اقدامات اجرایی متعددی در چند هفته گذشته و افزایش عدم اطمینان در جبهه نظارتی صورت گرفته است. گری جنسلر، رئیس SEC ماه گذشته گفت که تسویه حساب کراکن، که شامل ۳۰ میلیون دلار جریمه است، باید درس عبرتی برای همه سازمان‌ها و موسسات فعال در این حوزه باشد.

سانتوری از بحث در مورد تسویه حساب SEC خودداری کرد، اما گفت که سهم بندی درصد کمی از درآمد کراکن بوده است. کراکن هیچ یک از اتهامات موجود در این شکایت را نه می پذیرد و نه رد می کند. او گفت: «البته این به طور چشمگیری بر ترکیب محصولات ما در ایالات متحده تأثیر می گذارد.» او گفت: «این واقعاً نشان دهنده یک وضعیت بسیار ناگوار در این ایالت است. “ما یک محیط نظارتی داریم که اساساً کاربران را مجبور به استفاده از صرافی‌های خارج از کشور می‌کند که با کمال میل کسب و کار آنها را رونق می‌بخشد.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx