پلیس سنگاپور تحقیقاتی را در مورد ترافرم لبز و دو کوان آغاز کرد

ترافرم لبز
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 437 نفر

مقامات سنگاپور تحقیقاتی را در مورد ترافرم لبز، نهاد سازنده استیبل کوین TerraUSD و لونا، آغاز کرده اند.

طبق گزارش دوشنبه بلومبرگ، پلیس سنگاپور در بیانیه‌ای اعلام کرد که “تحقیقات در رابطه با ترافرم لبز آغاز شده است.” و افزود که تحقیقات “در جریان است” و کوان در حال حاضر در این ایالت شهر نیست. این بیانیه‌ کمتر از یک ماه پس شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از ترافرم لبز و دو کوانِ بنیانگذار به دلیل کلاهبرداری منتشر شد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار در آن زمان گفت: «[SEC] امروز ترافرم لبز و دو هیونگ کوان مستقر در سنگاپور را متهم به سازماندهی یک کلاهبرداری چند میلیارد دلاری از دارایی‌های رمزنگاری شده شامل یک استیبل کوین الگوریتمی و سایر اوراق بهادار دارایی‌های دیجیتال کرد.» SEC همچنین ادعا کرد که ترافرم لبز و دو کوان بیش از ۱۰۰۰۰ بیت کوین را از پروژه خود انتقال داده‌اند و آن‌ها را از طریق یک بانک سوئیسی نقد می کنند.

دو کوان یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل ترافرم لبز مستقر در سنگاپور است، شرکتی که استیبل کوین TerraUSD را توسعه داده است. به‌اصطلاح این استیبل‌کوین الگوریتمی قرار بود از طریق ترکیبی از الگوریتم‌ها و مشوق‌های معامله‌گران شامل یک توکن خواهر، لونا، ارزش ۱ دلاری ثابت داشته باشد. با این حال، این استیبل کوین در ماه می سال گذشته پس از موجی از فروش به بازار کریپتو، پیوند دلاری خود را از دست داد. در حالی که ترافرم لبز  موفق شد با خرید ۲ میلیارد دلار UST، اتصال دلاری را تا حدی ترمیم کند.

دو کوان کجاست؟

پس از فروپاشی فاجعه بار اکوسیستم Terra، مقامات کره جنوبی تحقیقاتی را در مورد این پروژه آغاز کردند زیرا سرمایه گذاران شکایتی را علیه دو کوان ارائه کردند. در سپتامبر سال گذشته، این کشور حکم بازداشت دو کوان را صادر کرد. در ماه دسامبر، دادستان های کره جنوبی ادعا کردند که دو کوان در صربستان “پنهان شده است” و از نیروی پلیس این کشور اروپایی خواستند که او را به آنها تحویل دهد. دادستان ها گفتند که او در ماه سپتامبر و پس از ترک کره جنوبی به مقصد سنگاپور در حوالی زمان سقوط ترا، از دبی به صربستان نقل مکان کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx