سنگاپور خدمات کریپتویی را گسترش میدهد

کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 488 نفر

بزرگترین بانک سنگاپور خدمات معاملات کریپتویی را برای ۱۰۰۰۰۰ مشتری خود گسترش می دهد

گسترش سریع  ارزهای دیجیتال، موسسات مالی بیشتری را به سمت ارائه خدمات و محصولات مرتبط با رمزنگاری برای مشتریان خود، از جمله بزرگترین بانک DBS سنگاپور، سوق داده است.

ناتالی چینگ مون چوی از بلومبرگ در ۲۳ سپتامبر گزارش داد، در واقع، DBS Group Holdings Ltd. دسترسی به خدمات تجارت کریپتو را برای ۱۰۰۰۰۰ سرمایه گذار خود که به بخش گنجینه DBS تعلق دارند، گسترش داده است.

این بخش از عملیات بانک، مشتریان ثروتمند با دارایی های سرمایه گذاری حداقل ۲۴۶۰۰۰ دلار را پوشش می دهد و توسعه جدید به آنها امکان داد و ستد ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، اتریوم، بیت کوین کش و ریپل را در DBS Digital می دهد. تبادل.

از این پس، این مشتریان می توانند با حداقل سرمایه گذاری ۵۰۰ دلار در عملیات معاملات ارز دیجیتال بانک شرکت کنند. پیش از این، این گزینه فقط برای سرمایه گذاران نهادی و شرکتی، دفاتر خانوادگی، و همچنین مشتریان بانک خصوصی DBS و مشتریان خصوصی DBS Treasures در دسترس بود.

این پیشرفت یک ماه پس از آن اتفاق می‌افتد که صرافی بانک DBS افزایش قابل توجهی در حجم تراکنش‌های رمزنگاری انجام شده بر روی پلتفرم سرمایه‌گذاران نهادی و حرفه‌ای اش گزارش داد، که در ژوئن نسبت به آوریل ۲۰۲۲ علی‌رغم نوسانات در بازار کریپتو بیش از چهار برابر شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx