سولانا برای ثبات شبکه به‌روزرسانی‌های جدیدی را انجام می‌دهد

سولانا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 311 نفر

جامعه سولانا تنها یک هفته پس از به‌روزرسانی ۱.۱۴ آن، برای موجی از ارتقاء شبکه آماده می‌شود، اما این بار تمرکز روی سرعت یا مقیاس‌پذیری نیست.

آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران شبکه سولانا لبز، تایید کرده است که این شبکه در حال کار بر روی تعدادی ارتقا در طراحی خود است که باعث می‌شود قابلیت اطمینان شبکه افزایش یابد و مشکلات دائمی خرابی‌ها رفع شود. یاکوونکو این برنامه‌ها را از طریق یک پست وبلاگی منتشر کرده و بیان کرده است که این ارتقا به سرعت پردازش مربوط نیست، بلکه به رفع چالش‌های پایداری مرتبط است.

یاکوونکو گفت: «ارائه یک شبکه سریع، قابل اعتماد و مقیاس پذیر به منظور حرکت به سمت وب بهتر و غیرمتمرکز، اولویت اصلی است. مسائل مربوط به به‌روزرسانی شبکه ۱.۱۴ هفته گذشته – که بر روی این پیشرفت‌ها برای سرعت و مقیاس تمرکز داشت – روشن کرد که چگونه حفظ ثبات در طول این به‌روزرسانی‌های بزرگ همچنان یک چالش است. یاکوونکو می‌گوید که برای حل این مشکلات مرتبط با ارتقاء، توسعه‌دهندگان قصد دارند تا قبل از ارتقاء بتا اصلی شبکه آزمایشی را به نسخه بتا کنونی تنزل دهند. فرآیندهای دیگر شامل «ارتقای شبکه آزمایشی برای انتشار نامزدهای نسخه جدید» و در عین حال توجه دقیق به انتقال و «آزمایش استرس شبکه آزمایشی» است.

یاکوونکو از ایجاد یک تیم متخاصم برای کمک به یافتن مناطق بالقوه نقض امنیت خبر داد. تیم متخاصم یک سوم از تیم مهندسی هسته سولانا لبز را تشکیل می دهد و وظایف اضافی ارائه سخت افزار برای اجرای خوشه‌ها برای اهداف شبیه سازی را بر عهده خواهد داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx