کاردانو برای واسیل آماده بنظر می‌رسد

کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

انجمن کاردانو به راحتی در حال حاضر صعودی ترین گروه در بازار ارز دیجیتال است. به گفته بسیاری، آنها نیز دلایل خوبی برای این موضوع دارند. شبکه کاردانو بالاخره قرار است در ۲۲ سپتامبر با هارد فورک واسیل پیش برود، که هنوز کمتر از یک هفته تا اجرای آن باقی مانده است. آماده سازی هارد فورک از ماه ها قبل شروع شده است. از جمله این مقدمات، راه اندازی زنجیره تراکنش ها است.

این آخرین راه حل منتشر شده برای حل بسیاری از مشکلات مربوط به شبکه در کاردانو است. به نظر می رسد که زنجیره تراکنش روشی موثر برای بهبود تمرکززدایی در کاردانو با سفارش تهاجمی تراکنش ها قبل از انجام آن در زنجیره است. به‌روزرسانی جدید همچنین تلاش می‌کند تا دوام طولانی مدت را تضمین کند و رشد اکوسیستم را تسهیل کند.

در همین راستا بود که یکی از مدیران ارشد بنیاد کاردانو، تیم هریسون، از مدل‌های eUTXO «بسیار مقیاس‌پذیر» در کاردانو قدردانی کرد. به گفته او، “این یک قطعه عالی و قطعی از کار تیم محتوای IOG در تعریف واقعی فناوری است.” با این وجود، هریسون در مورد راه اندازی واسیل بسیار خوشبین است و این مدیر اجرایی در وبلاگ IOHK در مورد آن نظر بیشتری دارد.

کاردانو برای واسیل آماده است؟

با راه اندازی فورک واسیل در ۲۲ سپتامبر، کاردانو شروع به پیشی گرفتن از اتریوم در فعالیت های اجتماعی کرده است. بنابراین، شاید منصفانه باشد که بگوییم اتریوم از زمان ادغام تا حدودی راه خود را گم کرده است که همچنین منجر به کاهش قابل توجهی در کشش اجتماعی نیز شده است.

در واقع، کاردانو از جایی که اتریوم متوقف شد، ادامه می‌دهد. به عنوان مثال، ADA، در حال حاضر برترین رمزارز جستوجو شده در لونار کراش است. جالب توجه است که این افزایش فعالیت اجتماعی در نمودار سلطه اجتماعی این رمزارز نیز منعکس شده است. بر اساس پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین سنتیمنت، کاردانو طی چند روز گذشته افزایش چشمگیری در فعالیت های اجتماعی داشته است.

در حال حاضر اخبار بیشتری برای جشن گرفتن در کاردانو وجود دارد زیرا این شبکه اخیراً به دو نقطه عطف مهم رسیده است. طبق اعلامیه اخیر، مجموع تراکنش های شبکه کاردانو به ۵۰ میلیون رسید. افزایش مشابهی در تعداد توکن های بومی نیز رخ داد زیرا از ۶ میلیون فراتر رفت. علاوه بر این، شاخص آدرس‌های ADA که بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ ADA دارند تنها در ۳ ماه گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx