آیا قیمت سولانا پس از هاوینگ به ۳۰۰ دلار می‌رسد؟

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 378 نفر

در حالی که بنیاد سولانا یک بازیگر کلیدی برای رشد شبکه است، هاوینگ بیت کوین ممکن است تأثیر قابل توجهی بر چشم انداز بلندمدت سولانا داشته باشد.

مجری Coin Bureau، گای ترنر، به دو میلیون دنبال کننده خود در یوتیوب گفت که ارزدیجیتال SOL ممکن است با رشد احتمالی ۳۵ تا ۴۵ درصدی، از مرز ۳۰۰ دلار عبور کند. چشم انداز صعودی ترنر بر اساس نمودارهای امیدوارکننده هفتگی و ماهانه در ابتدای سال ۲۰۲۴ است. به گفته وی، SOL در هر دو بازه زمانی “به طرز باورنکردنی صعودی” به نظر می رسد و با مقاومت سختی در مرز ۳۰۰ دلار روبرو است.

آیا SOL پس از هاوینگ بیت کوین می تواند به ۳۰۰ دلار برسد؟

با توجه به اینکه جفت ارزهای بیت کوینی (مانند SOL/BTC) قدرت یک آلت کوین را نشان می دهند، این تحلیلگر جفت ارز SOL/BTC را بررسی کرد. علاوه بر این، ترنر تاکید کرد که هاوینگ بیت کوین در حال نزدیک شدن است و بازار انتظار دارد که این رویداد بیت کوین را به ارتفاعات جدیدی برساند. ترنر در اینباره گفت:

«با توجه به اینکه هاوینگ بیت کوین نزدیک است، این احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین افزایش یابد. این بدان معناست که افزایش ۳۵ تا ۴۵ درصدی SOL در مقابل BTC، آن را به بالاتر از نقطه عطف ۳۰۰ دلار می رساند.»

ترنر تاکید کرد که بر اساس نقشه راه به روز شده بنیاد سولانا، قیمت SOL به شدت تحت تاثیر توسعه چهار نقطه عطف آینده خواهد بود. این نقاط عطف شامل انتشار برنامه‌های افزودنی توکن، راه‌اندازی مشتریان اعتبارسنجی جدید مانند Firedancer، پشتیبانی بیشتر نهادی و تعامل با توسعه‌دهندگان است.

ارزش کل قفل شده (TVL) سولانا رکورد جدید زد

TVL سولانا

بر اساس داده‌های DefiLlama، ارزش کل قفل شده سولانا از ۴.۶ میلیارد دلار فراتر رفته است. این افزایش TVL در بحبوحه هجوم کاربران جدید به وجود می آید که تا حدی توسط هایپ میم کوین‌های مانند WIF و BONK هدایت می شود. به طور کلی یکی دیگر از دلایل مهم افزایش قیمت سولانا و TVL آن را می توان به احساسات صعودی کلی که از سوی خرده فروشان و سرمایه گذاران نهادی به طور یکسان ناشی می شود نسبت داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx