آیا سولانا از رقیب قدرتمندش اتریوم پیشی خواهد گرفت؟

سولانا اتریوم
  • زمان مطالعه: ۵دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 675 نفر

به گفته کریس برنیسک، سولانا در بازار گاوی بعدی، از پلتفرم های قرارداد هوشمند پیشرو بهتر عمل خواهد کرد. برنیسک، یک سرمایه گذار ریسک‌پذیر شناخته‌شده و بنیان‌گذار شرکت Placeholder Capital است. وی که پایین‌ترین سطح بازار ارزهای دیجیتال را در سال ۲۰۲۲ به‌درستی پیش‌بینی کرد، معتقد است که سولانا دارای پتانسیل پیشی گرفتن از اتریوم در بازار صعودی بعدی است. برنیسک در یک پست توییتری اشاره می‌کند که سولانا قبلاً سطح ۰.۰۱ اتریوم (ETH) را پس گرفته و به طور بالقوه می‌تواند در هایپ بعدی به قیمت ۰.۰۲ اتریوم برسد. در واقع این موضوع نشانگر این است که احتمالا در آینده نزدیک، ارزش سولانا نسبت به اتریوم به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد. با این حال، برنیسک تأکید کرده که پیش‌بینی او را نباید حمله به اتریوم دانست، بلکه این بازتابی از خوش‌بینی او در مورد هر دو ارز است.

سولانا و اتریوم

برنیسک تأکید کرده که پیش‌بینی او را نباید حمله به اتریوم دانست، بلکه این بازتابی از خوش‌بینی او در مورد هر دو ارز است.

او اعتقاد دارد که می‌توان به طور هم‌زمان این ارزها را هولد کرد، زیرا ریسک های مختلف و دیدگاه های متفاوتی را ارائه می‌دهند و در نهایت این کار به نفع کل اکوسیستم کریپتو است. علی‌رغم اینکه او در معرض انتقادهای بیت کوین ماکسیمالیست ها قرار دارد، برنیسک همواره حامی هر دو رمزارز بیت کوین و اتریوم بوده است. این سرمایه گذار اشاره می‌کند که سولانا نشانه هایی از نوسازی خود و از خاکستر برخاستن را به ما نشان می‌دهد. او این موضوع را به عوامل متعددی از جمله راه‌اندازی بی‌سروصدای محصولات جدید، عملکرد ارتقا یافته، هزینه تراکنش های کمتر، توان عملیاتی بالاتر و عدم وجود تبلیغات غیرضروری نسبت می‌دهد. این تحولات مثبت نشان می‌دهند که سولانا در حال ورود به یک چرخه جدید و شتاب گرفتن است.

چرا سولانا از اتریوم بهتر عمل خواهد کرد؟

با وجود اینکه سولانا کاهش قیمت قابل‌توجهی را از بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۲۵۹.۲۴ دلار در نوامبر ۲۰۲۱، به قیمت فعلی خود یعنی ۱۹.۴۵ دلار تجربه کرده که به معنای کاهش ارزش ۹۲.۵ درصدی است، برنیسک همچنان نسبت به عملکرد این رمزارز در آینده خوش‌بین است. او معتقد است که کارمزد تراکنش پایین‌تر و توان انجام تراکنش بالاتر این پلتفرم، آن را به یک جایگزین جذاب برای اتریوم تبدیل کرده است که می‌تواند به عملکرد بهتر قیمت آن در آینده منجر شود.

سولانا

کارمزد تراکنش پایین‌تر و توان انجام تراکنش بالاتر پلتفرم سولانا، آن را به یک جایگزین جذاب برای اتریوم تبدیل کرده است.

ظهور سولانا به عنوان یک رقیب قابل برای اتریوم، تنوع و رقابت در بازار ارزهای دیجیتال را بادوام می‌کند. با ظهور پلتفرم های بیشتر با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد، سرمایه گذاران و کاربران گزینه های بیشتری برای انتخاب خواهند داشت. این رقابت در نهایت با بیشتر شدن نوآوری ها و فشار بر هر پلتفرم جهت بهبود و ارتقای خود، به نفع کل صنعت کریپتو خواهد بود. در حالی که سولانا هنوز راه درازی برای رسیدن به اتریوم از نظر ارزش بازار و میزان پذیرش دارد، احساسات مثبت شخصیت برجسته‌ای مانند کریس برنیسک می‌تواند اعتماد جامعه رمزارزها به این پلتفرم را افزایش داده و سرمایه گذاران بیشتری را به آن جذب کند. همان طور که بازار کریپتو به تکامل و گسترش خود ادامه می‌دهد، جالب است که ببینیم سولانا و رقیب قدرتمندش اتریوم، چگونه برای شکل دادن به آینده پلتفرم‌های قرارداد هوشمند با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx