پیش بینی قیمت سولانا در سال ۲۰۳۰

پیش بینی قیمت سولانا در سال 2030
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 667 نفر

شرکت مدیریت سرمایه آمریکایی ون‌اک (VanEck) اخیراً گزارشی منتشر کرد و در آن سولانا را اینگونه معرفی کرد: «اولین بلاکچین میزبان برنامه‌ای که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد». این گزارش همچنین چشم‌اندازی صعودی در مورد قیمت سولانا را ارائه می‌دهد و به پیش بینی قیمت سولانا در سال ۲۰۳۰ می‌پردازد. ون‌اک پیش‌بینی می‌کند که قیمت سولانا تا سال ۲۰۳۰، از $ ۱۲۷.۲۷ فعلی به ۳۳۵ دلار (در حالت پایه) و ۳۲۱۱.۲۸ دلار (در حالت بازار گاوی) افزایش خواهد یافت.

این گزارش، با عنوان «پیش بینی قیمت سولانا در سال ۲۰۳۰»، به پتانسیل‌های سولانا می‌پردازد و استدلال می‌کند که این پتانسیل، ریشه در موفقیت تیم موسس بلاکچین سولانا دارد که علم کاربردی را با آزمایش‌های رادیکال در می‌آمیزد. سولانا برخلاف سایر بلاکچین‌ها، برای مقابله با محدودیت‌های مسائل امکان سنجی تلاش می‌کند.

ون‌اک همچنین در این گزارش، با ارائه یک مطالعه مقایسه‌ای از سولانا و اتریوم، “فلسفه های متضاد” این دو بلاکچین را برجسته کرد. یکی از این تفاوت‌ها هزینه فضای بلاک است که برخلاف اتریوم، سولانا بر اساس اصل «ارزان بودن» فضای بلاک بنا شده است.

در این گزارش با تشریح اصل پایه‌گذاری سولانا، آمده است:

«سولانا بر اساس این ایده بنا شده است که بلاک‌چین‌ها باید برای همه قابل دسترس باشند. این بدان معناست که هزینه‌ها باید پایین باشند، عملکرد باید بالا باشد و استفاده از اکوسیستم باید برای توسعه‌دهندگان و کاربران آسان باشد.»

این گزارش، که توسط تیم تحلیلی VanEck تهیه شده است، یکی از اولین گزارش‌های جامعی است که پتانسیل سولانا را به عنوان یک رقیب جدی اتریوم مورد بررسی قرار می‌دهد. این گزارش، با ارائه چشم‌اندازی صعودی برای قیمت توکن سولانا، نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال پتانسیل تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین بازیگران صنعت بلاکچین را دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx