بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در هفته پیشِ رو

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 357 نفر

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در هفته پیشِ رو

بازار کریپتو قلمروی فرصت‌ها است. اگرچه کانون توجه، اغلب بر روی رمزارزهای برجسته مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) است، اما برخی از جم کوین‌ها نیز وجود دارند که زیر ۱ دلار معامله می‌شوند و پتانسیل بالایی از نظر رشد قیمت دارند. در این مقاله به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در هفته‌های پیش رو می‌پردازیم.

این آلتکوین های کمتر شناخته شده، علیرغم ارزش گذاری اندک، دارای پتانسیل رشد قابل توجهی هستند. با این حال، به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در این رمزارزها با ریسک بالایی همراه است. سرمایه‌گذارانی که تحمل ریسک بالاتری دارند، می‌توانند با تخصیص بخشی از سرمایه خود به این آلت‌کوین‌ها، به پرتفوی خود تنوع ببخشند و از سودهای احتمالی آینده بهره‌مند شوند.

رمزارز ایموتبل اکس (IMX)

ایموتبل اکس (IMX) یک شرکت فناوری بلاکچین با تمرکز بر شکل دادن به آینده بازی‌های وب۳ است. این شرکت به سرعت به یک بازیکن برجسته در بخش بازی‌های بلاکچینی تبدیل شده است و یک اکوسیستم در حال گسترش با بیش از ۲۰ بازی، از جمله عناوین مشهوری مانند Gods Unchained، Ember Sword و Guild of Guardians را ایجاد کرده است. خرید IMX در قیمت فعلی (۰.۶۵ دلار) یک فرصت سرمایه گذاری با ریسک متوسط تا بالا محسوب می‌شود.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

نمودار هفتگی IMX

ایموتبل اکس همچنین با پالیگان وارد یک شراکت استراتژیک شده است تا Immutable ZK EVM، یک بلاکچین مخصوص بازی‌ را ایجاد کند. این بلاکچین که مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم است و از فناوری دانش صفر (zk) استفاده می‌کند، هزینه تراکنش‌ها را به طرز شگفت انگیزی کاهش داده و امنیت بالایی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، ایموتبل کیف پول غیرحضانتی Immutable Passport را معرفی کرده است که برای گیمرها طراحی شده است.

توکن IMX در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و پس از مدتی به اوج ارزش خود در حدود ۹ دلار رسید. با توجه به کاربرد فعلی آن و پیشرفت قابل توجهی که تیم از زمان راه اندازی پروژه به دست آورده است، رمزارز IMX در بازار صعودی بعدی پتانسیل رسیدن به ۵ دلار و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) احتمالی بیش از ۹۰۰٪ را دارد. علیرغم ریسک‌های مرتبط، IMX همچنان یک انتخاب برتر برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال آلتکوینی مناسب قبل از بازار صعودی بعدی هستند. این توکن به طور گسترده در صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال در دسترس است و دارای حجم معاملات روزانه سالم و قانع کننده‌ای می‌باشد.

رمزارز آربیتروم (ARB)

در سال ۲۰۲۳، جامعه ارزهای دیجیتال در مورد راه اندازی رمزارز آربیتروم (ARB) غرق در هیجان بود. راه اندازی توکن ناامید کننده نبود؛ زیرا با یک ایردراپ عظیم همراه شد و به شرکت کنندگان در شبکه این فرصت را داد که تا ۱۲۰۰۰ توکن، معادل بیش از ۱۰،۰۰۰ دلار را به دست آورند.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

نمودار هفتگی ARB

از تاریخ راه‌اندازی، رمزارز ARB رشد گسترده‌ای را در بازار کریپتو نشان داده است و مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی به یکی ۱۰۰ پروژه برتر ارز دیجیتال تبدیل شده است. بر اساس برخی گزارش‌ها، نهنگ‌های اتریوم پس از راه‌اندازی آربیتروم، میلیاردها دلار بر روی توکن‌های ARB سرمایه‌گذاری کردند که این امر باعث افزایش قیمت شد. قیمت ABR در مارس ۲۰۲۳ به بالاترین حد تاریخ (ATH) خود یعنی ۱۱.۸۰ دلار رسید. با این حال، از آن زمان آربیتروم در یک حرکت نزولی بوده است. آربیتروم یک شبکه لایه ۲ برتر برای اتریوم است. هدف این پلتفرم بهبود سرعت، مقیاس پذیری و کارایی بلاکچین اتریوم است. این شبکه از امنیت و سازگاری اتریوم سود می‌برد و در مقایسه با آن بسیار ارزان‌تر است.

پشتیبانی قابل توجهی از صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال باعث افزایش بیشتر قیمت آربیتروم شد. این شبکه به سرعت، عنوان دومین شبکه بلاکچین پرمصرف را از آن خود کرد. با این حال و پس از کسب یک سری موفقیت اولیه، زمانی که توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند بخشی از بودجه پروژه را خرج کنند، جامعه این رمزارز درگیر نارضایتی‌هایی شد. این نارضایتی‌ها و عدم توجه به آن‌ها از سوی سازندگان، به تدریج موجب کاهش قیمت ARB شد. بلاکچین آربیتروم سریع و کاربرپسند است، اما سرمایه گذاری در ARB به دلیل بحث و جدل پیرامون سیستم حاکمیتی و بی احترامی توسعه دهندکان نسبت به جامعه، اکنون به عنوان یک سرمایه گذاری پرخطر در نظر گرفته می‌شود که پتانسیل رشد بالایی هم دارد.

رمزارز ریپل (XRP)

رمزارز XRP که بر اساس ارزش بازار در رتبه پنجم قرار دارد و در حال حاضر $ ۰.۵۱۲۱۱۹ قیمت دارد، بیش از یک دهه است که یک بازیگر برجسته در بازار ارزهای دیجیتال بوده است. این رمزارز که توسط ریپل لبز ایجاد شده است، با هدف ایجاد انقلابی در انتقال جهانی پول و ارائه یک جایگزین کارآمد برای سیستم ارتباطات مالی بین بانکی جهانی (SWIFT) با ارائه تراکنش های بین المللی سریعتر و مقرون به صرفه تر متولد شد.

در سالی که با نوسانات قابل توجه در بازارهای ارزهای همراه بود، XRP انعطاف پذیری خود را نشان داده و بازده قابل توجهی را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورده است. طی ۱۲ ماه گذشته، این توکن افزایش قابل توجه ۲۴ درصدی را تجربه کرده است.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

نمودار هفتگی XRP

تاریخچه قیمت XRP شاهد اوج گیری‌های قابل توجه، افت شدید و دوره های کاهش مداوم بوده است. در سال ۲۰۱۸ با معرفی محصول xRapid قیمت ریپل افزایش یافت اما بعداً افت قابل توجهی را تجربه کرد. در سال ۲۰۲۱، XRP بازده قابل توجهی را ارائه کرد و به دنبال آن کاهش مداومی داشت و درگیری های قانونی با SEC نیز بر قیمت آن تأثیر گذاشت.

در سال جاری پیروزی های جزئی اخیر در اختلافات حقوقی، قیمت XRP را افزایش داد. این درگیری‌های حقوقی باعث شده بود تا ریپل رشد چندانی نداشته باشد و به عقیده بسیاری از کارشناسان، ریپل کمتر از قیمت واقعی خود معامله می‌شود.

سخن پایانی

بازار کریپتو همواره پر از فرصت‌های سرمایه گذاری است. علاوه بر بیت کوین و اتریوم که معمولا در مرکز توجه قرار دارند، برخی از آلتکوین‌ها وجود دارند که به دلیل کاربرد، نوع آوری‌ و سایر مسائل، مستعد رشدهای بیشتری هستند. در این مقاله به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در هفته پیشِ رو اشاره کردیم. توجه داشته باشید که این مقاله یک توصیه برای سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتابی از تفکر نویسنده است. قبل از هرگونه سرمایه گذاری در بازار رمزارزها تحقیق و تحلیل خود را به‌طور کامل انجام دهید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx